Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 37 im. Kazimierza Górskiego w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 37 im. Kazimierza Górskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-808 Białystok, ul. Jaworowa 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 654 12 89 , fax. 0-85 654 12 89
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 37 im. Kazimierza Górskiego
    ul. Jaworowa 8 8
    15-808 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 654 12 89, fax. 0-85 654 12 89
    REGON: 00107505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp37.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 37 im. Kazimierza Górskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UWAGA: Dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ obejmują zakres większy niż zakres niniejszego zamówienia. Wykonawca winien wycenić roboty budowlane określone w Rozdziale I SIWZ, które stanowią część, ale nie całość robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach mokrych parteru w budynku Szkoły Podstawowej Nr 37 im. Kazimierza Górskiego przy ul. Jaworowej 8 w Białymstoku, polegających na: 1.1. Rozebraniu warstw posadzkowych, ścianek działowych oraz występujących w tych przegrodach instalacji sanitarnych i elektrycznych do poziomu płyty stropowej nad piwnicą; 1.2. Naprawie stropu; 1.3. Wykonaniu nowych ścianek działowych z zamontowaniem nowej stolarki drzwiowej, wykonaniu tynków ścian, okładzin ściennych, malowania, instalacji elektrycznej, osprzętu; 1.4. Wykonaniu nowych, w miejsce zdemontowanych instalacji sanitarnych i elektrycznych w obrębie wykonywanych robót wraz z podłączeniem urządzeń kuchennych oraz innego osprzętu i urządzeń, wykonaniu podejść dopływowych i odpływowych instalacji i wykonanie wymaganych przepisami pozytywnych prób i badań; 1.5. Wykonaniu nowych podkładów betonowych pod wykładziny posadzek ze spadkami; 1.6. Zamontowaniu wpustów odwodnienia miejscowego i liniowego z wykonaniem przejść przez strop i podłączeniem do istniejących instalacji; 1.7. Wykonaniu izolacji przeciwwodnej posadzki; 1.8. Wykonaniu wykładzin posadzkowych z kamieni sztucznych z wykonaniem normatywnych dylatacji oraz zabezpieczeniem przeciwwodnym; 1.9. Wykonaniu niezbędnych robót zabezpieczających przed zniszczeniem lub uszkodzeniem zdemontowanego sprzętu kuchennego, zabezpieczenie tego sprzętu, ponowny montaż wraz z uruchomieniem, sprzątanie po robotach remontowo-budowlanych, naprawie zniszczonych elementów budynków będących skutkiem wykonywanych prac; 1.10. Wykonaniu pozostałych robót wyżej nie wymienionych, a niezbędnych do wykonania, aby można było użytkować obiekt zgodnie z przepisami, w tym niezbędnych prób, badań itp.; 1.11. Zapewnienie nadzoru nad wykonaniem poszczególnych robót uprawnionego kierownika budowy i robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej, 5-letniej gwarancji na wykonane prace. 4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający przy współpracy autorskiego biura projektów lub korzystając z opinii rzeczoznawców zdecyduje o równoważności zaproponowanych w ofercie rozwiązań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 15 1240 2890 1111 0010 3567 6262, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 37, ul. Jaworowa 8, 15-950 Białystok (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty, lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp37.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach