Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6114010 , fax. 056 6542944
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6114010, fax. 056 6542944
REGON: 00000132400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń dla Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje : a)Roboty budowlane: -rozbiórki ścianek; -wykonanie tynków i gładzi; -wymiana drzwi; -ułożenie na ścianach i paneli na podłodze; -malowanie ścian i sufitów. b)Roboty elektryczne: -Wymiana instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych 230V; -Wymiana instalacji komputerowej. c)Wykonanie instalacji klimatyzacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawa) dotyczące: a)posiadania wiedzy i doświadczenia; b)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 Ustawy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg reguły - spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru (załącznik nr 5 SIWZ). b)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg wzoru (załącznik nr 6 SIWZ) DOKUMENTY: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, ( w przypadku osób fizycznych z uwagi na brak określonego dokumentu dyspozycję wypełnia wyżej wskazane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia); b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; c)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzając, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; d)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2-ch robót budowlanych w zakresie wykonania prac remontowych, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania (wzór wykazu- załącznik nr 7 SIWZ); e)Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane wykonane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. referencje, protokół odbioru); f)Wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia - jeden kierownik budowy oraz minimum 5 pracowników fizycznych - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( wzór wykazu - załącznik nr 8 SIWZ) zawierający Oświadczenie Wykonawcy, że wykazana osoba pełniąca funkcje kierownicze posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane; W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty w zakresie i formie określonej w § 3 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817 ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego przy ul. Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Bydgoska 60/Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Batorego 38.
Dodano: 2016-07-21 - Remont sal wykładowych nr V i VI oraz malowanie konstrukcji nad aulą wraz z robotami towarzyszącymi na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu
Dodano: 2016-07-04 - Roboty remontowe zabytkowych obiektów budowlanych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-01 - Remont elewacji ceglanej, skrzydła północnego Zamku Pokrzyżackiego na działace nr 2324/2 w obrębie ewidencyjnym Świecie
Dodano: 2016-06-30 - Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w Krzywosądzy
Dodano: 2016-06-23 - Remont pionu kuchennego w Hotelu Asystenckim nr 1 oraz czterech segmentów mieszkalnych i układu samoczynnego załączania rezerwy w Hotelu Asystenckim nr 2
Dodano: 2016-06-23 - EZP.272.6.2016
Dodano: 2016-06-20