Przetargi.pl
wykonanie remontu pomieszczeń budynku ASP w Gdańsku, ul. Chlebnicka 13/16

Akademia Sztuk Pięknych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-836 Gdańsk, ul. Targ Węglowy 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3012801, 3201278 , fax. 058 3201278
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych
    ul. Targ Węglowy 6 6
    80-836 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3012801, 3201278, fax. 058 3201278
    REGON: 00027582000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu pomieszczeń budynku ASP w Gdańsku, ul. Chlebnicka 13/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń budynku ASP w Gdańsku, ul. Chlebnicka 13/1. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń w zakresie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych (wod. - kan, centralne ogrzewanie). Zakres robót będzie wykonany w ramach następujących zadań: zadanie nr 1: Remont pomieszczeń dziekanatu Roboty budowlane: - posadzki: zerwanie posadzek wraz z podłożem, wykonanie nowego podłoża, wykonanie nowej posadzki z paneli laminowanych i płytek terakotowych - ściany rozebranie ścianek, wykucie otworów drzwiowych, zamurowanie otworów, wykonanie ścianek nowych, wykonanie gładzi gipsowych, osadzenie nowej stolarki drzwiowej, malowanie ścian, licowanie ścian płytkami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, w tym izolacji z foli w płynie, malowanie grzejników i gałązek - sufity wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G-K, nałożenie gładzi, malowanie Roboty sanitarne: - demontaże demontaż istniejących przyborów sanitarnych wraz z podejściami - montaż wykonanie nowych podejść, montaż nowej armatury Roboty elektryczne: - demontaże demontaż istniejących opraw i osprzętu - montaż wykonanie nowej instalacji, montaż nowych opraw i osprzętu, rozbudowa istniejącej rozdzielni zadanie nr 2: Remont pomieszczenia archiwum - posadzki: zerwanie posadzek wraz z podłożem, wykonanie nowego podłoża, wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych - ściany rozebranie ścianek, zamurowanie otworów, skucie tynków istniejących i wykonanie tynków renowacyjnych nowych, osadzenie nowej stolarki drzwiowej, malowanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych - sufity usunięcie zacieków, zeskrobanie farby i przetarcie tynku, malowanie Roboty sanitarne: - demontaże demontaż istniejących grzejników wraz z podejściami, demontaż kanałów wentylacyjnych i przewodu instalacji gazowej - montaż montaż nowych grzejników, wymiana izolacji przewodów co, wymiana wpustu podłogowego Roboty elektryczne: - demontaże demontaż istniejących opraw i osprzętu - montaż wykonanie nowej instalacji, montaż nowych opraw i osprzętu, rozbudowa istniejącej rozdzielni zadanie nr 3: Remont pomieszczeń poziomu 600 - Łazienka kapitalny remont z wymianą armatury - pokoje 601, 603, korytarz 602 i 604 wykonanie remontu w pełnym zakresie, w tym wymiana podłóg, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż nowych opraw, armatury sanitarnej. - pokój 607 malowanie ścian i sufitów zadanie nr 4: Remont pomieszczenia świetlicy Remont tylko w zakresie robót malarskich Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz z przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 28.06.2013 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 28.06.2013 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach