Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2016-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu polegającego na wymianie instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. M. Ćwiklińskiej 5a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, podlegającemu Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w roz. IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ,,Opis planowanych robót i Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz istotnych postanowieniach umowy -załączniki nr 6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu planowanych robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części STWiORB), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów technologii itp. opisanych w opisie planowanych robót i STWiORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do: a) zapewnienia obsługi laboratoryjnej dla wykonania badań przewidzianych STWiORB (jeżeli będą konieczne), b) zabezpieczenia i chronienia swojego mienia na własny koszt, c) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, d) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, nocnych, w sobotę, niedziele i święta. Zamawiający w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót , dopuści prowadzenie prac w godzinach nocnych oraz w soboty i niedziele, e) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania odpadów określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 ze zm.) oraz zapisami STWiORB, f) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Klauzule społeczne: a) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudnić co najmniej 1 osobę bezrobotną, o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, b) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudnienia określonej grupy pracowników w ogóle, ale zatrudnienia go do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego w ppkt a samo tylko zatrudnienie bezrobotnego, który następnie nie będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, c) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osoby, o której mowa w ppkt a. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnego ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, d) na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnego do pracodawcy, e) w sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę, w terminie 7 dni od dnia rozliczenia umowy o pracę. f) z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnego w związku z realizacja zamówienia, Wykonawca zapłaci karę umowna w wysokości 10% wartości zamówienia brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713231009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nr sprawy 123/ZP/16. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej 209 000 euro na usługę wykonania dokumentacji projektowej zasilania w energię elektryczną projektowanego nowego Bloku Operacyjnego na I piętrze Budynku Wysokiego WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-07-26 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH INSTALACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SIĘGACZACH ULICY GAJOWEJ I ULICY ŁĄKOWEJ W SKIERNIEWICACH
Dodano: 2016-03-01 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH INSTALACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SIĘGACZACH ULICY GAJOWEJ I ULICY ŁĄKOWEJ W SKIERNIEWICACH
Dodano: 2016-02-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych instalacji oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Trakcyjnej w Skierniewicach
Dodano: 2016-01-20 - Reaktywowanie małej elektrowni wodnej na zbiorniku retencyjnym w Strykowie wraz z wykorzystaniem potencjału ekoenergetycznego obszaru zalewu Stryków
Dodano: 2015-10-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych instalacji oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Gajowej i Wąskiej w Skierniewicach
Dodano: 2015-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych instalacji oświetlenia ulicznego w sięgaczach ul. Zadębie i na odcinku ul. Trzcińskiej w Skierniewicach
Dodano: 2014-05-23 - Wykonanie opracowania dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych związanych z instalacją oświetlenia ulicznego w ul. Trakcyjnej, ul. Dworcowej, ul. Starbacicha i ul. Sobieskiegow Skierniewicach
Dodano: 2014-04-09 - Wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwoleń na budowę dla zadań: Zadanie I: Rozbudowa stacji elektroenergetycznej 110/15 kV GPZ Kleszczów; Zadanie II: Budowa układu kompensacji mocy biernej pojemnościowej dla sieci 110 kV Gminy Kleszczów; Zadanie III: Budowa odłącznika na linii 110 kV w Piaskach
Dodano: 2014-02-14 - Wykonanie opracowania dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych związanych z instalacją oświetlenia ulicznego w sięgaczach ul. Łódzkiej oraz ul. Waryńskiego w Skierniewicach
Dodano: 2013-04-05