Przetargi.pl
Wykonanie remontu pięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pięciu komunalnych lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Dąbrówki 24/7, ul. Chmielewskiego 18c/24, ul. Powstańców Wielkopolskich 22/7, ul. Zakopiańskiej 11/1, ul. Zakopiańskiej 12/6 w Szczecinie, w podziale na dwie części. 1)Część I zamówienia - remont dwóch lokali mieszkalnych: a) ul. Zakopiańska 11/1 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - odgrzybienie ścian, wymiana drzwi wejściowych do lokalu, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w pomieszczeniu łazienki, regulacja stolarki okiennej PCV 8 szt., montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejących skrzydłach okiennych, obsadzenie kratek wentylacyjnych 3 szt., wymiana paneli podłogowych, malowanie ścian i sufitów wraz robotami towarzyszącymi, sanitarnej - montaż wodomierza, wymiana sedesu, sprawdzenie termy gazowej, sprawdzenie kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia użytkowa lokalu - 72,89 m2 ul. Zakopiańska 12/6 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - obsadzenie kratek wentylacyjnych 2 szt., wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, regulacja stolarki okiennej PCV 4 szt., montaż nawiewników ciśnieniowych w skrzydłach okiennych, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymiana wykładziny PCV, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej bez piekarnika, montaż wodomierzy szt. 2, montaż miski ustępowej wraz z płuczką, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych stacjonarnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 35,30 m2 2) Część II zamówienia - remont trzech lokali mieszkalnych: a) ul. Dąbrówki 24/7 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - montaż stolarki okiennej PCV wraz z parapetami i nawiewnikami hydrosterowalnymi, wymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż kratek wentylacyjnych 2 szt., malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana ustępu z miską porcelanową (kompakt), wymiana zlewozmywaka blaszanego emaliowanego, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji wodociągowych, montaż kuchenki gazowej 4-palnikowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, montaż czujnika do wykrywania gazu, przegląd i rozruch serwisowy kotła c.o. przez autoryzowany serwis, elektrycznej - wymiana osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 29,73 m2 b) ul. Chmielewskiego 18c/24 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - osadzenie kratki wentylacyjnej, przestawienie pieców kaflowych szt.2, wymiana wykładziny PCV w kuchni i p.pokoju, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej, sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej 2-plnikowej bez piekarnika, próba instalacji gazowej, montaż dekodera tlenku węgla 2 szt., wymiana zlewozmywaka z blachy lub tworzywa sztucznego, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji wodociągowych, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 45,48 m2 c) ul. Powstańców Wielkopolskich 22/7 - remont lokalu we wszystkich branżach: budowlanej - montaż kratki wentylacyjnej, położenie wykładziny PCV w pomieszczeniu kuchni, montaż w istniejących oknach PCV nawiewników, malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej bez piekarnika, próba instalacji gazowej, montaż czujek pożarowych - tlenku węgla, montaż wodomierzy szt. 2, próba szczelności instalacji wodociągowych, elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, powierzchnia lokalu wynosi - 27,63 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części I (ul. Zakopiańska 11/1, ul. Zakopiańska 12/6) zamówienia - 823,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia trzy złote), 2) dla części II (ul. Dąbrówki 24/7, ul. Chmielewskiego 18c/24, ul. Powstańców Wielkopolskich 22/7) zamówienia - 640,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści złotych), w terminie do dnia 03 lipca 2013r. do godz. 1000 . Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach