Przetargi.pl
wykonanie remontu oświetlenia terenu przy paw. D-8 AGH w Krakowie Etap II - KC-zp.272-380/18

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu oświetlenia terenu przy paw. D-8 AGH w Krakowie Etap II - KC-zp.272-380/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie remontu oświetlenia terenu przy paw. D-8 AGH w Krakowie Etap II - Opis przedmiotu zamówienia: W zakres prac wchodzą m.in.:  wykopy i ułożenie kanalizacji elektrycznej wraz ze studzienkami kablowymi;  układanie instalacji elektrycznych w wykonanej kanalizacji elektrycznej;  wykopy, demontaż starych oraz montaż nowych słupów oświetleniowych;  wykonanie pomiarów; Przed przystąpieniem do prac demontażowych należy dokonać zgłoszenia właściwemu Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia lub odbioru elementów podlegających demontażowi wraz z wykonaniem ich dokumentacji zdjęciowej oraz wpisem do roboczego dziennika budowy. Szczegółowo zakres prac do wykonania określa poniższa dokumentacja projektowa tj.: a) Projekty wykonawcze nr: 383 b) STWiORB nr: 383_ST c) Przedmiar robót nr: 383_KS /Zamawiający zamieszcza przedmiar jako materiał pomocniczy/ Szczegółowo zakres prac do wykonania określa dokumentacja zamieszczona pod linkiem: http://di.adm.agh.edu.pl/przetargi/di/bm/D_8_oswietlenie_terenu_ETAP_II.zip I. Prace należy wykonać z uwzględnieniem: • przeprowadzenia i uzyskania, wynikających z obowiązujących przepisów oraz zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia procedur zgłoszeniowych w jednostkach administracji Zamawiającego, umożliwiających użytkowanie urządzeń i sieci; • wykonywania prac na terenie funkcjonującej Uczelni, a także w bezpośrednim sąsiedztwie placu budowy jednocześnie realizowanych inwestycji przy pawilonie D-8, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót (Wykonawca musi uwzględniać ewentualne krótkotrwałe przerwy w wykonaniu prac, które nie będą mogły mieć wpływu na końcowy termin realizacji niniejszego zamówienia); • prowadzenia prac, w tym „głośnych i brudnych” stosownie do wymagań Zamawiającego tj. w sposób niezakłócający bieżące działania Uczelni (roboty tzw. „głośne i brudne” można prowadzić w każdorazowym uzgodnieniu z Użytkownikami w godzinach nocnych od 20:00 do 8:00 przez 7 dni w tygodniu, w sierpniu, będzie istniała możliwość wykonywania ww. prac również w godzinach od 08.00 do 20.00); • poniesienie opłat w sytuacji gdy zachodzi konieczność wjazdu na teren Uczelni pojazdów służbowych, szczegółowy cennik znajduje się na stronie: http://www.agh.edu.pl/wjazdy/ • prowadzenia prac w sposób zapewniający całkowite bezpieczeństwo i higienę pracy na terenie robót. W szczególności w zakresie BHP należy rozumieć:  zabezpieczenie przed przerwami w zasilaniu w energie elektryczną;  zabezpieczenie pracy innych instalacji niezbędnych do normalnego funkcjonowania budynków/obiektów sąsiednich w tym również zaplecza przebudowy pawilonu D-8;  zabezpieczenie przed wibracjami;  zabezpieczenie przed brudem, kurzem i pyłem;  wykonanie wszelkich zabezpieczeń, w szczególności przed pożarem, zadymieniem;  wygrodzenie stref bezpieczeństwa wokół frontu robót w tym w szczególności realizowanych wykopów; • utrzymania w czystości wykorzystywanych dla potrzeb robót dróg komunikacyjnych w otoczeniu; • wykonania wszelkich zabezpieczeń, w szczególności przed zalaniem, włamaniem, kradzieżą upadkiem z wysokości; • wytycznych nadzoru i służb technicznych Zamawiającego; • konieczności zdemontowania i zabezpieczenia elementów zdemontowanych na czas wykonywania prac, a następnie ponownego montażu wszystkich elementów przeznaczonych do ponownego montażu; • dostarczenia certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych, instrukcji obsługi na zamontowane urządzenia i wbudowane materiały zgodnie z parametrami opisanymi w projekcie; • dostarczenia oraz montażu urządzeń oraz wykonanie instalacji wg dokumentacji projektowej; • konieczności dokonania przełączeń, skutkujących przerwami w zasilaniu należy te przerwy ograniczać do niezbędnego minimum i uzgadniać każdorazowo z Głównym Energetykiem AGH, z wyprzedzeniem minimum 7 dni; • dokonania pomiarów instalacji potwierdzonych stosownymi protokołami; • wykonania powykonawczego operatu geodezyjnego; • uruchomienie urządzeń i ustawienie parametrów wg wytycznych Zamawiającego; • przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sieci i urządzeń; • wykonania przejść i przebić przez przegrody budowlane wyłącznie w zakresie niezbędnym do przełożenia elementów instalacji; • utrzymania w czystości terenu robót; • wykonania oznaczenia i zabezpieczenia frontu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ppoż. oraz Prawa budowlanego/oznaczenia i ogrodzenia terenu budowy ogrodzeniem pełnym z blachy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. 2003 nr 47 poz. 401); • uporządkowania terenu robót po zakończeniu prac; • każdorazowego przedstawienia do akceptacji materiałów i urządzeń przed ich zabudowaniem/zainstalowaniem; • stosowania tylko nowych urządzeń i materiałów; 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu - robót demontażowych - robót ziemnych; - układania kabli elektrycznych; - montażu sieci elektrycznych; - montażu osprzętu i urządzeń elektrycznych; objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; b) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez 1 osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez notaiusza 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego o ile wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach