Przetargi.pl
Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Dubois 24/4, ul. Krasińskiego 1/4, ul. Lubeckiego 6/2, ul. Radogoska 10/1, ul. Sławomira 9A/1, ul. Sławomira 12/14, ul. Sławomira 18/12, ul. Parkowa 46/14 w Szczecinie, w podziale na dwie części: 1) Część I zamówienia - ul. Sławomira 9A/1, ul. Sławomira 12/14, ul. Sławomira 18/12, ul. Krasińskiego 1/4; 2) Część II zamówienia - ul. Dubois 24/4, ul. Parkowa 46/14, ul. Lubeckiego 6/2, ul. Radogoska 10/1. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I 1) ul. Sławomira 9A/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,86 m2): a) w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej PCV, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, ułożenie paneli podłogowych, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, zaworów czerpalnych, c) w branży elektrycznej - montaż opraw oświetleniowych, gniazd i wyłączników, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 2) ul. Sławomira 12/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,03 m2): a) w branży budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, ułożenie paneli podłogowych, dopasowanie okien, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, baterii, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - naprawa częściowa instalacji elektrycznej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 3) ul. Sławomira 18/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 26,02 m2): a) w branży budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, montaż nawietrzaka, montaż czujek pożarowych, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 4) ul. Krasińskiego 1/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 47,05 m2): a) w branży budowlanej - malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, wywiezienie gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej, wymiana wodomierza, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, CZĘŚĆ II 1) ul. Dubois 24/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,58 m2): a) w branży budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, montaż nawietrzaka, montaż czujek pożarowych, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 2) ul. Parkowa 46/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,60 m2): a) w branży budowlanej - wymiana tynków wewnętrznych, montaż nawietrzaka, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, wywiezienie gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, baterii, kuchni gazowej dwu palnikowej, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 3) ul. Lubeckiego 6/2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,28 m2): a) w branży budowlanej - dopasowanie skrzydeł drzwiowych, szklenie okien, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, posadzki z PCV, wywiezienie gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, montaż zlewozmywaka, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej, 4) ul. Radogoska 10/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,04 m2): a) w branży budowlanej - dopasowanie skrzydeł okiennych, szklenie okien, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, mycie po robotach malarskich, posadzki z PCV, wywiezienie gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, montaż zlewozmywaka, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia (ul. Sławomira 9A/1, ul. Sławomira 12/14, ul. Sławomira 18/12, ul. Krasińskiego 1/4) - 723,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia trzy złote), 2) dla Części II zamówienia (ul. Dubois 24/4, ul. Parkowa 46/14, ul. Lubeckiego 6/2, ul. Radogoska 10/1) - 731,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści jeden złotych), w terminie do dnia 30 września 2013 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach