Przetargi.pl
Wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na sześć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na sześć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na sześć części: 1) Część 1 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Długosza 21/4, Kołłątaja 24/25, Jagiellońska 69/20; 2) Część 2 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Swarożyca 12/21, Kapitańska 8a/20; 3) Część 3 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Słowackiego 6/24, Słowackiego 7/10, Niemierzyńska 24/14; 4) Część 4 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Zakopiańska 5/5, Zakopiańska 6/24, Żupańskiego 17/20; 5) Część 5 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Jagiełły 2/10, Jagiełły 6/15, Jagiełły 7/20, Łokietka 32/4; 6) Część 6 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Budziszyńska 7/13, Chmielewskiego 8/6, Szpitalna 9/6. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ 1 ul. Długosza 21/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,56 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Kołłątaja 24/25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,63 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jagiellońska 69/20 (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,77 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ 2 ul. Swarożyca 12/21 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,99 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Kapitańska 8a/20 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,58 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ 3 ul. Słowackiego 6/24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,66 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Słowackiego 7/10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,21 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Niemierzyńska 24/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,82) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ 4 ul. Zakopiańska 5/5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,72 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Zakopiańska 6/24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,80 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Żupańskiego 17/20 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,79 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. CZĘŚĆ 5 ul. Jagiełły 2/10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,15 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jagiełły 6/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 26,36 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jagiełły 7/20 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,25 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Łokietka 32/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 18,25 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ 6 ul. Budziszyńska 7/13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,36 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Chmielewskiego 8/6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,04 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Szpitalna 9/6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 46,90 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia - (ul. Długosza 21/4, Kołłątaja 24/25, Jagiellońska 69/20) - 1.150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Swarożyca 12/21, Kapitańska 8a/20) - 996,00 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Słowackiego 6/24, Słowackiego 7/10, Niemierzyńska 24/14) - 1.372,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt dwa złote), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Zakopiańska 5/5, Zakopiańska 6/24, Żupańskiego 17/20) - 1.260,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Jagiełły 2/10, Jagiełły 6/15, Jagiełły 7/20, Łokietka 32/4) - 1.340,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści złotych), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Budziszyńska 7/13, Chmielewskiego 8/6, Szpitalna 9/6) - 1.048,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści osiem złotych), w terminie do dnia 18.08.2015 do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach