Przetargi.pl
Wykonanie remontu odcinka kanalizacji w ul. Gołdapskiej, Wiejskiej, Wojska Polskiego, Al. Zwycięstwa, Kasprowicza, Nocznickiego, Grunwaldzkiej, Parkowej, budowa kanalizacji Siejnik Podkowa, remont 7 pompowni w Olecku, zakup samochodu do czyszczenia kanalizacji oraz rozbudowa monitoringu urządzeń wod-kan

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Tunelowa 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5230097 , fax. 087 5230097
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 17 17
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5230097, fax. 087 5230097
    REGON: 79050645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwikolecko.internetdsl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka będąca własnością JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu odcinka kanalizacji w ul. Gołdapskiej, Wiejskiej, Wojska Polskiego, Al. Zwycięstwa, Kasprowicza, Nocznickiego, Grunwaldzkiej, Parkowej, budowa kanalizacji Siejnik Podkowa, remont 7 pompowni w Olecku, zakup samochodu do czyszczenia kanalizacji oraz rozbudowa monitoringu urządzeń wod-kan
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kanałów sanitarnych w ul. Gołdapskiej, Wiejskiej, Woj. Polskiego, Al. Zwycięstwa, Kasprowicza Grunwaldzkiej i Nocznickiego. Remont polegać będzie na wykonaniu wkładek do istniejącej kanalizacji, roboty powinny być wykonywane w sposób bezwykopowy przy pomocy technologii rękawa długiego i krótkiego. Remontom poddane zostaną studnie kanalizacyjne. Modernizacja studni polegać będzie na wykonaniu uzupełnień w kinetach, spoinowaniu połączeń kręgów, uzupełnienia stopni złazowych, pokrycia powierzchni wewnętrznych studni chemoodpornymi zaprawami, wykonaniu izolacji środkami bitumicznymi w celu zabezpieczenia betonu przed negatywnym działaniem wilgoci i gazów powodujących korozję. Renowacji zostaną poddane przewody o średnicach 200 mm, 300 mm, 400 mm, 500 mm oraz studnie o średnicy 1200 mm. Część kanałów, w których stwierdzono bardzo duże uszkodzenia będą modernizowane w technologii długiego rękawa. Kanały, w których stwierdzono miejscowe uszkodzenia będzie modernizowana w technologii krótkiego rękawa. przygotowanie przewodu do renowacji polega na wyczyszczeniu kanalizacji wraz wywozem osadu, oraz innymi ewentualnymi czynnościami wynikającymi z przyjętej technologii renowacji, inspekcji telewizyjnej przed wykonawczej, organizacja ruchu zastępczego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z zajęciem terenu, korkowanie kanalizacji z przepompowaniem ścieków na czas trwania prac dla zachowania ciągłości przepływu ścieków, dobór rodzaju rękawa gwarantującego uszczelnienie kanalizacji wraz z jej wzmocnieniem, przygotowanie studzienek do renowacji zgodnie z wymaganiami przyjętej do renowacji technologii oraz niniejszych wytycznych, wykonanie bezwykopowej renowacji przewodów przy pomocy przyjętego rodzaju rękawa spełniającego wymogi niniejszych wytycznych, otworzenie przykanalików włączonych na trójnik lub wcinkę po wykonanej renowacji, wykonanie napraw studni kanalizacyjnych zgodnie z zakresem projektu, wykonanie niezbędnych badań do odbioru końcowego zgodnie z obowiązującymi normami i niniejszym opracowaniem, przeprowadzenie powykonawczej inspekcji telewizyjnej, wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie niniejszymi wytycznymi. We wszystkich studzienkach kanalizacyjnych należy wykonać niezbędne prace remontowe polegające na: usunięciu skorodowanego - luźnego betonu do podłoża nośnego, oczyszczeniu powierzchni elementów betonowych, oczyszczeniu i zabezpieczeniu odsłoniętych fragmentów zbrojenia przed korozją, uszczelnieniu ewentualnych przecieków wody, uzupełnieniu ubytków i wyrównaniu powierzchni zaprawą betonową łącznie z kinetami, pokryciu powierzchni studni odporną powłoką na środowisko agresywne, wymianie stopni włazowych, uszczelnieniu włączeń przykanalików sanitarnych, przebudowie górnych części studni wykonanych z cegieł ceramicznych, wymianie włazów żeliwnych montaż pierścieni odciążających. Zestawienie przewodów przeznaczonych do renowacji: Kanał fi 200 -1167 mb, kanał fi 250 - 47 mb kanał fi 400 - 112 mb kanał fi 500 - 1270 mb Renowacja studni kanalizacyjnych - szt. 142 Budowa kanalizacji Siejnik Podkowa Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: Kolektor grawitacyjny PCV DN200 SDR34 L 680 m Kolektor grawitacyjny PCV DN160 SDR34 L 135 m Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej: Kolektor ciśnieniowy PE80 DN50 SDR17 L 150 m Pompownia szt.1 Sieć kanalizacji deszczowej: Kolektor grawitacyjny PCV DN500 SDR34 L 91 m Kolektor grawitacyjny PCV DN160 SDR34 L 55 m Remont 7 przepompowni ścieków w Olecku Postępowanie dotyczy remontu następujących przepompowni ścieków SP1 -Tumiel, SP2 - Letnia SP3 - Jaśki Szpital SP4 - 11-go Listopada SP 5 - Rzemieślnicza SP 6 - Skocznia MOSiR SP 7 - Skarpa ul. Sembrzyckiego Przepompownie dostarczone jako kompletne, monolityczne urządzenia wykonane w warunkach stabilnej produkcji na hali producenta. Na budowie wykonywany jest jedynie montaż szafy sterowniczej, systemu wentylacji oraz zapuszczenie pompy. Przepompownia TUMIEL SP1 Zbiornik-średnica 1200 mm,głębokość 3,80m Pompy-2szt. Przepompownia LETNIA SP2 Zbiornik - średnica 1200 mm,głębokość 4,30m Pompy -2szt. Przepompownia JAŚKI SZPITAL SP3 Zbiornik -średnica 1600 mm,głębokość 3,90m Pompy-2szt. SP4 - 11-go Listopada Zbiornik - średnica 1200 mm,głębokość 4,05m Pompy -2szt. SP 5 - Rzemieślnicza Przepompownia SP5 Rzemieślnicza Zbiornik - średnica 1600mm, głębokość 4,90m Pompy -2szt. SP 6 - Skocznia MOSiR Zbiornik - średnica 1200mm,głębokość 3,70m Pompy -2szt. SP 7 - Skarpa ul. Sembrzyckiego Zbiornik - średnica 1600mm,głębokość 3,40m Pompy - 2szt. Zakup samochodu do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji Samochód przeznaczony jest do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów sanitarnych, z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu. Samochód powinien posiadać dwukomorowy zbiornik o pojemności min. 9000 dm3 z podziałem sztywnym na komorę wody czystej i komorę osadu (wody brudnej) o pojemności nie mniejszej 4000 dm3. Układ wodny powinien być przystosowany do pracy w temperaturach ujemnych do - 5 st C. Na wyposażenie dodatkowe samochodu składa się samojezdny przenośny zestaw inspekcyjny, pneumatyczne korki zatykające stosowane przy naprawach uszkodzonych odcinków przewodów kanalizacyjnych, agregat prądotwórczy, oraz w urządzenie do lokalizacji i trasowania instalacji podziemnych. Wykonanie monitoringu obiektów gospodarki wodno-ściekowej Opis architektury systemu telemetrii. Centralny punkt systemu telemetrii - dyspozytornia oczyszczalni ścieków. Tworzy go serwer systemu SCADA, odpowiedzialny za zbieranie, archiwizowanie i wizualizację danych. Komputer, na którym zostanie zainstalowany system SCADA posiada dostęp do Internetu ze stałym zewnętrznym numerem IP. Przydzielenie stałego zewnętrznego numeru IP pozwola na zestawienie bezpośredniego połączenia do APNu przez szyfrowany tunel IPsec. Stały zewnętrzny numer IP pozwala także na zdefiniowanie zdalnego dostępu (również przez tunel IPsec) dla służb zajmujących się utrzymaniem systemu telemetrii. Zestawienie bezpośredniego połączenia przez tunel IPsec między serwerem SCADA a prywatnym APNem umożliwi w przyszłości łatwiejsze dołączanie kolejnych obiektów pomiarowych do systemu telemetrii. System umożliwia również dostęp osób uprawnionych do danych z oczyszczalni za pomocą standardowej przeglądarki stron WWW - po podaniu nazwy użytkownika i hasła. Ponadto system posiada możliwość wysyłania zdefiniowanych SMSów lub emaili do wybranych użytkowników w określonych sytuacjach alarmowych. Transmisja danych odbywa się w oparciu o wykorzystanie usługi GPRS. Na oczyszczalni jest zainstalowany sterownik komunikacyjny wyposażony w kartę SIM ze statycznym numerem IP wybranego operatora telefonii komórkowej, pracującą w prywatnym APNie. Sterownik komunikacyjny współpracuje ze sterownikiem PLC odpowiedzialnym za zbieranie sygnałów analogowych i cyfrowych z oczyszczalni. Jako połączenie podstawowe systemu SCADA do GPRSu został uruchomiony szyfrowany tunel IPsec do wybranego APNu prywatnego. W przypadku wystąpienia problemów na tym łączu system SCADA musi przełączać się na łącze rezerwowe realizowane w oparciu o zapasowy sterownik komunikacyjny pracujący w trybie GPRS. Jednocześnie co pewien czas jest kontrolowany stan łącza podstawowego tak, aby po jego udrożnieniu ponownie rozpocząć na nim pracę. Połączenie systemu SCADA bezpośrednio do wybranego APNu daje jeszcze jedną korzyść, a mianowicie oszczędność odnośnie ilości danych branych do rozliczenia każdej karty SIM. Połączenia wychodzące z APNu nie są liczone przez operatora i wtedy płaci się tylko za ilość danych wysłanych i odebranych przez kartę SIM pracującą na obiekcie. System posiada modułową budowę. Schematy w systemie zbierania, przetwarzania i wizualizacji danych zawierają elementy statyczne oraz dynamiczne. Dane telemetryczne są przyporządkowane właściwym obiektom. Alarmy generowane przez system powodują zmianę koloru różne kolory dla przekroczenia wartości min. oraz max. oraz wyzwalają dźwięk przyporządkowany dla danego typu alarmu. Wszystkie zdarzenia alarmowe przychodzące z monitorowanych obiektów są wizualizowane w postaci listy zdarzeń. Każda zmienna analogowa jest wizualizowana na wykresie czasowym w postaci liniowej, słupkowej lub tekstowej. System Zbierania, Przetwarzania i Wizualizacji Danych gromadzi wszelkie dane potrzebne do prawidłowej pracy systemu na serwerze WWW oraz w centralnej dyspozytorni. System powinien umożliwiać komunikację z obiektami poprzez łącze transmisyjne: komutowane modemy PSTN, modemy GSM w technologii GSM, GPRS; dzierżawione łącza cyfrowe; radio; z wykorzystaniem właściwych protokołów logicznych pozwalających na komunikację ze sterownikiem PLC dla oczyszczalni i przepompowni. Opis poszczególnych punktów monitorowanych przez system: Stacja podwyższania ciśnienia wody Olecko Zajazd, zebranie danych pomiarowych z dwóch przepływomierzy, zebranie danych o stanie urządzeń pomp szt. 4, chlorator, opracowanie grafiki i archiwizacji danych w komputerze sieciowym, Monitoring bazy przy ul. Tunelowej, montaż czterech kamer, wykonanie systemu bezpieczeństwa, przesył danych do komputera sieciowego, zebranie danych o stanie urządzeń kotłowni, SUW Olecko, montaż trzech kamer, zebranie danych z istniejącego sterownika, przesył danych do komputera sieciowego, Punkty pomiarowe ciśnienia wody w sieci - 6 szt. Szosa Giżycko - komora zasuw przy torach, Droga do Krupina - studnia z zasuwą przy bazie G. S., ul. Kościuszki - studnia z zasuwą za wiaduktem, ul. Gołdapska - studnia z zasuwą przed budynkiem Nr 45, ul. Żeromskiego - studnia z zasuwą przed budynkiem nr 57, osiedle Siejnik - studnia z zasuwą przed budynkiem nr 11. Należy zamontować przetworniki ciśnienia z wbudowanymi urządzeniami do przesyłu danych oraz podłączyć do systemu monitoringu działającego na obiektach PWiK Sp. z o. o. w Olecku. Pompownie ścieków w Gordejkach, Dułach, Jaśkach, oraz w Olecku przy ul. Mickiewicza, Wiadukt, pompownie Mickiewicza, Wiadukt - montaż urządzeń do transmisji danych i wykonanie wizualizacji, pompownie w Gordejkach, Dułach, Olecko Szpital, wykonanie nowych rozdzielni sterowniczych przystosowanych do monitoringu i przesyłu danych, Poziom ścieków w studniach przy ul. Wąskiej i Łąkowej, wykonanie urządzenia do pomiaru poziomu ścieków w studniach kanalizacyjnych z zasilaniem akumulatorowym, przesył danych o spiętrzeniu do centralnego komputera, Monitoring pojazdów montaż szt. 4 urządzeń w pojazdach służbowych do namierzania aktualnej pozycji pojazdu. Wpięcie do systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1) w pieniądzu na konto numer: Bank Spółdzielczy w Olecku 62 9339 0006 0000 0005 0236 0001, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) prowadzą działalność w branży budowlanej, b) wykonali co najmniej 2 roboty związane z kanalizacją sanitarną o wartości łącznej 3 mln złotych w tym dwie roboty o wartości łącznej 1,5 mln zł w technologiach bezwykopowych renowacji kanalizacji proponowanym rękawem termoutwardzalnym, c) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, d) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, e) dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. art. 22 ust. i ustawy Prawo zamówień publicznych pkt 1 ppkt 1: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. art. 22 ust. i ustawy Prawo zamówień publicznych pkt 1 ppkt 2: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzonych przez inwestorów, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3. art. 22 ust. i ustawy Prawo zamówień publicznych pkt 1 ppkt 3: 1. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty składane będą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwikolecko.internetdsl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach