Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów mieszanką mineralno – bitumiczną – Remont nawierzchni asfaltowej przy ul. Zacisznej w Pogorzycach.

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7585122-123
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 32 7585122-123
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów mieszanką mineralno – bitumiczną – Remont nawierzchni asfaltowej przy ul. Zacisznej w Pogorzycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej ul. Zacisznej w miejscowości Pogorzyce, gmina Chrzanów, zlokalizowanej na terenie działek drogowych o numerach 902, 864/1 jedn. ewid Chrzanów-obszar wiejski, obręb Pogorzyce.Zakres robót na tym odcinku obejmuje:- roboty pomiarowe,- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej z wbudowaniem mechanicznym 50kg/m2 - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej- regulacja istniejących zasuw,- ścinanie poboczy wraz z wywozem i utylizacją gruntu, - wykonanie poboczy z kruszywa.Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do posiadania przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do terminu wykonania zamówienia) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis techniczny – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz pomocniczo przedmiar – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 18 SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,d) zdolności technicznej lub zawodowej:- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2.- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia tj.:- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych.Osoba/y powinna/y posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 pkt 3) ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach