Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 11-13 w Szczecinie (działka nr 232/2, 1/5 z obrębu 2033) oraz utwardzenie nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 9 w Szczecinie (działka nr 139/24 z obrębu 2033)

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 11-13 w Szczecinie (działka nr 232/2, 1/5 z obrębu 2033) oraz utwardzenie nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 9 w Szczecinie (działka nr 139/24 z obrębu 2033)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remoncie nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 11-13 w Szczecinie (działka nr 232/2, 1/5 z obrębu 2033) oraz utwardzeniu nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 9 w Szczecinie (działka nr 139/24 z obrębu 2033), zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) Remont nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 11-13: a) Demontaż tablic znaków drogowych, b) Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych (chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych), c) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości nawierzchni, d) Zagęszczenie podbudowy, e) Warstwy odsączające, f) Badania laboratoryjne stopnia zagęszczenia, g) Podbudowa z kruszywa łamanego, h) Podbudowa betonowa z dylatacją, i) Pielęgnacja hydrolitem podbudowy, j) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, k) Ława pod krawężniki betonowe z oporem, l) Krawężniki betonowe wtopione, m) Ułożenie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej, n) Udrożnienie instalacji kanalizacji deszczowej, o) Studzienki ściekowe z gotowych elementów, betonowe z osadnikiem i syfonem p) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, q) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, r) Montaż tablic znaków drogowych, s) Wywóz gruzu i gruntu. 2) Utwardzenie nawierzchni działki przy ul. Arkońskiej 9: a) Demontaż tablic znaków drogowych, b) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości nawierzchni (jezdni i chodników), c) Nawierzchnia z klińca, d) Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, e) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych typu MEBA z wypełnieniem otworów żwirem, f) Ława pod krawężniki betonowe, g) Krawężniki betonowe wtopione, h) Montaż tablic znaków drogowych, i) Wywóz gruzu i gruntu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 11 218,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście osiemnaście złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w następujący sposób: a) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert; b) poprzez dołączenie dokumentu do oferty; c) w postaci elektronicznej poprzez wysłanie na adres: sekretariat-dzp@zbilk.szczecin.pl oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Dokumenty wadialne w postaci elektronicznej nie mogą zawierać postanowień uzależniających wygaśnięcie zobowiązań gwaranta/poręczyciela od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach