Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Ustrzyki Dolne oraz dróg gminnych na terenie sołectw gminy Ustrzyki Dolne masą asfaltobetonową grysowo - żwirową zamkniętą – Standard I jak dla kategorii ruchu KR 3, na gorąco - w ilości szacunkowej 60,0 t, poprzez: - pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia lub frezowanie odkształceń nawierzchni na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej, np. prostokąta, - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, - spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych, - zagęszczenie walcem lub zagęszczarką płytową, - równomiernie posypanie jej czystym piaskiem łamanym od 1 do 2 mm lub grysem od 2 do 4 mm w ilości od 3 do 5 kg/m2 - pielęgnację w okresie gwarancji 2) Regulację pionową istniejących w jezdni krat ściekowych studzienek burzowych i studzienek kanalizacyjnych z zastosowaniem nowych pierścieni obciążających i montażem nowych kratek – w ilości szacunkowej - 6 szt. 3) Przełożenie kostki brukowej typu np. „Nostalit” grub. 8 cm - rozebranie kostki, wykonanie podsypki, ponowne ułożenie – w ilości szacunkowej - 150,0 m2 4) Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym frakcji 4- 32 mm z wykorzystaniem jako podbudowy– w ilości szacunkowej - 30,0 m3 Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. W przypadku zmniejszenia zakresu robót lub nie zrealizowania robót objętych przetargiem, z wynagrodzenia wykonawcy zostanie potrącona odpowiednia kwota w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego. Ostateczna kwota za zrealizowane roboty zostanie obliczona w oparciu o faktycznie zrealizowany i odebrany zakres rzeczowy robót pomnożony przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: „Wykonanie remontu nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 3. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3B.3 są zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz ze wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 10 do SWIZ 3. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia 4. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące osoby skierowanej do realizacji zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach