Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni chodników dróg gminnych w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
  • Data zamieszczenia: 2010-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    pl. Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni chodników dróg gminnych w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających m.in. na: - wykonaniu robót przygotowawczych (oznakowanie robót), - rozebraniu uszkodzonego miejsca, - oczyszczeniu uszkodzonego miejsca i przesortowaniu materiału, - wyrównaniu i zagęszczeniu uszkodzonego miejsca, - uzupełnieniu podsypki piaskowej, - wbudowaniu krawężników, obrzeży, - ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych lub kostki polbruk, - wypełnieniu spoin piaskiem, - wykonaniu robót towarzyszących (np. regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i gazowych, włazów kanałowych, wypełnienie masą zalewową szczelin między krawężnikiem a istniejącą nawierzchnią), - uporządkowaniu miejsca remontu. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane określone w dokumentacji przetargowej, prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach