Przetargi.pl
„Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na ul. Utrata w mieście Suwałki”-2 części

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl (zakładka zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na ul. Utrata w mieście Suwałki”-2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na ulicy Utrata w Suwałkach. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 części: a) Część 1 obejmuje m.in.: Obsługę geodezyjną całości inwestycji polegającą na: wytyczeniu obiektów przewidzianych do realizacji, wykonaniu pomiarów kontrolnych i sprawdzających w tym: powierzchni i długości wykonanych robót drogowych. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót- dotyczy całego zakresu w ilości 0,07 km; Roboty remontowe- rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych poprzez frezowanie, średnia grubość warstwy ok. 6 cm wraz z wywiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez Inwestora samochodami samowyładowczymi do 5 km, przy mechanicznym załadunku i wyładunku w ilości: 9 000,00 m2; Naprawę dylatacji na moście nad rzeką Czarna Hańcza długości: 20,00 mb; Wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego KR 5 w ilości: 385 ton; Wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego KR 5 gr. 4 cm w ilości: 9 000,00 m2; Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 w ilości: 9 000,00 m2; Regulację pionową kratek ściekowych ulicznych w ilości 22,00 szt.; Regulację pionową włazów kanałowych w ilości 18,00 szt.; Regulację skrzynek zaworów wodociągowych, hydrantowych gazowych w ilości 5 szt. b) Część 2 obejmuje m.in.: Obsługę geodezyjną całości inwestycji polegająca na: wytyczeniu obiektów przewidzianych do realizacji, wykonaniu pomiarów kontrolnych i Sprawdzających w tym: powierzchni i długości wykonanych robót drogowych. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót-dotyczy całego zakresu w ilości 0,08 km; Roboty remontowe- rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych poprzez frezowanie, średnia grubość warstwy ok. 6 cm wraz z wywiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez Inwestora samochodami samowyładowczymi do 5 km, przy mechanicznym załadunku i wyładunku w ilości 9 600,00 m2; Naprawę dylatacji na moście nad rzeką Czarna Hańcza długości: 20,00 mb; Wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego KR 5 w ilości: 266 ton; Wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego KR 5 gr. 4 cm w ilości: 9 600,00 m2; Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 w ilości: 9 600,00 m2; Regulację pionową kratek ściekowych ulicznych w ilości: 22,00 szt.; Regulację pionową włazów kanałowych w ilości: 15,00 szt.; Regulację skrzynek zaworów wodociągowych, hydrantowych gazowych w ilości: 8 szt. 3.W przypadku, gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.1 (część 1) - formularz cenowy (przedmiar robót), załącznik nr 2.2 (część 2) formularz cenowy (przedmiar robót), szczegółowe specyfikacje techniczne, plan sytuacyjny. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia- części 2 w przypadku jeżeli środki pochodzące z Ministerstwa Finansów, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: Część 1: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych); Część 2: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych); 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z póź.zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 15.05.2019 r. do godz. 10:00 przed upływem terminu składania ofert. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej decyduje termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach