Międzyszkolny Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy OMEGA w Stręgielku ogłasza przetarg
- Adres: 11-610 Pozezdrze, Stręgielek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4279012 , fax. 087 4279014
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy OMEGA w Stręgielku
Stręgielek
11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4279012, fax. 087 4279014
REGON: 51144390500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.omega.mazury.info/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie na terenie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowo - Szkoleniowego OMEGA w Stręgielku. 2. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: a) wyrównanie istniejącej podbudowy, b) wykonanie nawierzchni asfaltowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 40% wartości zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym przetargu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym wykażą że: 1) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej: jedna osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej mogąca pełnić funkcję kierownika budowy, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł. każda. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna roboty budowlane w zakresie asfaltowania lub roboty drogowe, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych, w formie określonej w SIWZ, dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do Siwz), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1) ogłoszenia, wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj. kserokopią uprawnień i kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa kserokopią wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzoną przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt III.2.2) ogłoszenia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót z należytą starannością (np. referencje), e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł. (jeżeli suma gwarancyjna polisy ujęta jest w walucie innej niż złoty polski należy przyjąć do przeliczenia średni kurs złotego w stosunku do tej waluty ogłaszany przez NBP w dniu poprzedzającym dzień składania ofert). Szczegółowy opis dokumentów i sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.omega.mazury.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa mostu drogowego wraz z dojazdami na przepust rurowy przez rzekę Iławka (km 5 +460) w m. Dziarnówko
Dodano: 2016-05-12 - Zaprojektowanie i budowa miejsca do ważenia pojazdów na terenie MOP Majdany Wielkie w km 47+740 w ciągu drogi S7 odc. Elbląg - Ostróda strona prawa
Dodano: 2016-04-26 - Przebudowa mostu drogowego wraz z dojazdami na przepust rurowy przez rzekę Iławka (km 5 +460) w m. Dziarnówko
Dodano: 2016-04-22 - Rewitalizacja skweru ul. Kr. Jadwigi w Iławie.Postępowanie znak ZP.271.13.2016
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa ulicy Osiedlowej w Dubeninkach
Dodano: 2015-10-12 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie
Dodano: 2015-07-09 - Wymiana nawierzchni ulicy Zbożowej.
Dodano: 2015-06-30 - Wymiana nawierzchni ulicy Zielonej.
Dodano: 2015-06-29 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy wypływie rzeki Lega z jeziora Oleckie Wielkie - etap I - mała architektura służąca rekreacji codziennej.
Dodano: 2014-10-17 - Budowa zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 610 Śwignajno Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/3220/369/14
Dodano: 2014-08-28