Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5
75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
REGON: 33025398400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie remontu nawierzchni alejki cmentarnej przy kwaterze R-20 na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych położonych na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44 według przedmiaru robót ujętych w kosztorysie nakładczym: 3. Informacje dla Wykonawców 1. Podczas trwania robót na terenie Cmentarza Komunalnego będzie odbywał się ruch kołowy i pieszy związany z charakterem pracy. 2. Płatność za roboty budowlane będzie realizowana w 2020 roku 3. Wszystkie materiały budowlane są scedowane na Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 2.Zgłoszenia na piśmie zamawiającemu zakończenia robót potwierdzone przez inspektora nadzoru nie później niż 3 dni przed upływem terminu realizacji zamówienia. 3.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty wykonane w ramach przedmiotu Umowy. Okres gwarancji za wady fizyczne i prawne wynosi co najmniej 36 miesięcy od dnia wykonania usługi. Rękojmia za wady obejmuje okres 5 lat. 4.W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych wad ujawnionych. 5.O zauważonych wadach Zamawiający jest zobowiązany zawiadomić Wykonawcę niezwłocznie po ich ujawnieniu. 6.Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7.Zakres robót podany w przedmiarze robót może ulec zmianie. 8.Rozliczenie faktycznie wykonanego zakresu robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy. 9.Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zapewnić warunki bezpieczeństwa w ruchu pieszych. 10.Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty bez większych uciążliwości dla funkcjonowania ruchu wewnętrznego. 11.Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić teren robót do stanu pierwotnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Wykonanie remontu nawierzchni alejki cmentarnej przy kwaterze R-20 na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.” 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA! Zgodnie z przepisami Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2024-07-02 - „Remont ul. Czarnkowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Grunwaldzką w m. Czaplinek”
Dodano: 2024-06-27 - Remont drogi leśnej DP7 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Bierzwnik
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa”
Dodano: 2024-05-29 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej.
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Czarnogłowy
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi do m. Liniec - Etap I
Dodano: 2024-03-14 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4330Z na odcinku o długości około 2,1 km
Dodano: 2024-02-12 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Czarnogłowy
Dodano: 2024-01-10