Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44 w podziale na 3 części: R-26 i G7 –część I DZ 45-57, DZ-3,R7 – część II P-40, G-11 – część III

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444 , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44 w podziale na 3 części: R-26 i G7 –część I DZ 45-57, DZ-3,R7 – część II P-40, G-11 – część III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych w podziale na III części przy kwaterach: R-26 i G7 –część I DZ 45-57, DZ-3,R7 – część II P-40, G-11 – część III na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy Ul. Gnieźnieńskiej 44. Zakres rzeczowy robót obejmuje: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych położonych na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44 według przedmiaru robót ujętych w kosztorysie nakładczym. Informacje dla Wykonawców Podczas trwania robót na terenie Cmentarza Komunalnego będzie odbywał ię ruch kołowy i pieszy związany z charakterem pracy. Płatność za roboty budowlane będzie realizowana w 2018 roku. Wszystkie materiały budowlane są scedowane na Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do: Sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Zgłoszenia na piśmie zamawiającemu zakończenia robót potwierdzone przez inspektora nadzoru nie później niż 3 dni przed upływem terminu realizacji zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres, co najmniej 36 miesięcy. Rękojmia za wady obejmuje okres 5 lat. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części. Obiekt budowlany należy wykonać zgodnie z: Prawem budowlanym z dnia 7 lipca 1994r. z późn. zmianami (Dz.U. 2010.243. 1623 z późn. zm.). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w oparciu o przepisy zawarte w: ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2010.243.1623 z późn. zm.). ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.,poz. 1579 z późn. zm.). Niezbędne warunki do spełnienia (wymagania Zamawiającego) W przypadku prowadzenia robót ziemnych w pasie drogowym, wykop zasypać gruntem niewysadzinowym z zagęszczeniem warstwami do współczynnika zagęszczenia 1,0. Teren w pasie drogowym przywrócić do stanu pierwotnego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z Kodeksem pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zmówienia, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia w przedmiarze robót stanowiącego załącznik SIWZ. W razie zwiększenia przez Wykonawcę liczby osób wykonujących ww. czynności Zamawiający wymaga zatrudnienia tych osób również na podstawie umowy o pracę. Wizja lokalna Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. Wizji lokalnej dokonać należy w obecności pracownika administracyjnego Cmentarza Komunalnego. Koszty oględzin ponosi Wykonawca. Termin i miejsce realizacji zamówienia Termin rozpoczęcia: po przekazaniu placu budowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część I - R-26 i G7 do dnia 06.07.2018r. Część II - DZ 45-57, DZ-3,R7 do dnia 20.07.2018r. Część III - P-40, G-11 do dnia 20.08.2018r. Miejsce realizacji zamówienia: Cmentarz Komunalny w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I 500,00 zł Część II 3000,00 Część III 3000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Bank Zachodni WBK S.A nr 79150010961214700000490000 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach