Przetargi.pl
Wykonanie remontu na sieci drogowej na terenie administrowanym przez Oddział Rzeszów Rejon w Krośnie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z podziałem na poniższe części: Część I: Remont drogi krajowej nr 19 na odcinkach: - od km 277+200 do km 278+205 w miejscowości Trzciana - od km 278+275 do km 279+000 w miejscowości Trzciana - od km 279+900 do km 282+150 w miejscowości Tylawa Część II: Remont drogi krajowej nr 19 na odcinku od km 204+800 do km 206+900 w miejscowości Lutoryż Część III: Remont drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 248+400 do km 249+550 w miejscowości Rymanów Część IV: Remont drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 196+850 do km 196+970, od km 194+600 do km 196+300, od km 200+640 do km 200+750

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 534 071 , fax. 017 8623915, 8537395
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
    ul. Legionów 20
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 534 071, fax. 017 8623915, 8537395
    REGON: 17511575001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu na sieci drogowej na terenie administrowanym przez Oddział Rzeszów Rejon w Krośnie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z podziałem na poniższe części: Część I: Remont drogi krajowej nr 19 na odcinkach: - od km 277+200 do km 278+205 w miejscowości Trzciana - od km 278+275 do km 279+000 w miejscowości Trzciana - od km 279+900 do km 282+150 w miejscowości Tylawa Część II: Remont drogi krajowej nr 19 na odcinku od km 204+800 do km 206+900 w miejscowości Lutoryż Część III: Remont drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 248+400 do km 249+550 w miejscowości Rymanów Część IV: Remont drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 196+850 do km 196+970, od km 194+600 do km 196+300, od km 200+640 do km 200+750
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu na sieci drogowej na terenie administrowanym przez Oddział Rzeszów Rejon w Krośnie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z podziałem na poniższe części: Część I: Remont drogi krajowej nr 19 na odcinkach:  od km 277+200 do km 278+205 w miejscowości Trzciana  od km 278+275 do km 279+000 w miejscowości Trzciana  od km 279+900 do km 282+150 w miejscowości Tylawa Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych polegających m.in. na: - robotach przygotowawczych, - robotach rozbiórkowych, - wykonaniu frezowania nawierzchni, - wykonaniu podbudów, - wykonaniu nawierzchni, - pracach wykończeniowych, - wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Część II: Remont drogi krajowej nr 19 na odcinku od km 204+800 do km 206+900 w miejscowości Lutoryż Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych polegających m.in. na: - robotach przygotowawczych, - robotach rozbiórkowych, - wykonaniu frezowania nawierzchni, - wykonaniu podbudów, - wykonaniu nawierzchni, - pracach wykończeniowych, - wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Część III: Remont drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 248+400 do km 249+550 w miejscowości Rymanów Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych polegających m.in. na: - robotach przygotowawczych, - robotach rozbiórkowych, - wykonaniu frezowania nawierzchni, - wymianie i regulacji wpustów i włazów ulicznych, - odwodnieniu korpusu drogowego w tym kanalizacji deszczowej - wykonaniu podbudów, - wykonaniu nawierzchni, - pracach wykończeniowych, - wykonaniu elementów ulic - wykonaniu oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Część IV: Remont drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 196+850 do km 196+970, od km 194+600 do km 196+300, od km 200+640 do km 200+750 Zamówienie obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych polegających m.in. na: - przygotowaniu i uzgodnieniu dokumentacji technicznej przebudowy kolizji z istniejącym uzbrojeniem, - robotach przygotowawczych - robotach rozbiórkowych, - wykonaniu frezowania nawierzchni, - wykonaniu robót ziemnych, - wykonaniu odwodnienia korpusu drogowego wraz z kanalizacją deszczową - wymianie i regulacji wpustów i włazów ulicznych, - wykonaniu podbudów, - wykonaniu nawierzchni, - wykonaniu elementów ulic - pracach wykończeniowych, - wykonaniu oznakowania drogi i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I: 33 000,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych, 00/100) Część II: 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych, 00/100) Część III: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100) Część IV: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w Sekcji III.5.1)a), Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3. stosuje się. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 9. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) oraz właściwych dokumentów wskazanych w Sekcji III.5 ogłoszenia odpowiednio do udostępnianych zasobów. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 5 składa każdy z Wykonawców. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) i III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1), natomiast dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach