Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108 , fax. 0-13 4462917
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
ul. Rynek 18b 18b
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax. 0-13 4462917
REGON: 00001775600499 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu magazynów w budynku Oddziału ZUS w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ułożeniu posadzki z płytek gresowych oraz malowaniu ścian , sufitów i stolarki drzwiowej w magazynach Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b. Szczegółowy opis zakresu robót stanowiący przedmiot zamówienia zawierają kosztorysy nakładcze i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 171, poz.1058 z dn. 23.09.2008 r. ) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za mówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy załączonego do oferty: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 1 b , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, metodą - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie pod-lega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 5.1 b SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2016-07-22 - Remonty budynków komunalnych w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-06-09 - Zabezpieczenie antykorozyjne muru zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Bełżec km 0+270 - 0+390 m. Jarosław
Dodano: 2016-05-24 - Poprawa efektywności energetycznej budynku WIOŚ w Rzeszowie poprzez wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych
Dodano: 2016-04-14 - wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2015-05-05 - Remont sieci wentylacji oraz instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi w domach studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Cichej 4A.
Dodano: 2015-03-12 - wykonanie robót remontowych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12 oraz wymianę stolarki drzwiowej w garażach sądowych przy ul. Wolności 3
Dodano: 2014-10-10 - Wykonanie zadania: Roboty remontowe w pomieszczeniach Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 9
Dodano: 2014-05-28 - Wykonanie remontu sali w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli na zajęcia Klubu Integracji Społecznej w związku z realizacją projektu pn. Program Rewitalizacji Społecznej /Od rewitalizacji do integracji/
Dodano: 2014-01-31 - Remont Świetlicy Wiejskiej w Chotyńcu
Dodano: 2013-11-25