Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Jarowita 10/5 na potrzeby Centrum Opieki nad Dzieckiem w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w branży budowlanej w trybie zaprojektuj i wybuduj.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Jarowita 10/5 na potrzeby Centrum Opieki nad Dzieckiem w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w branży budowlanej w trybie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) Branża budowlana – realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach dwóch etapów: Etap 1: opracowanie dokumentacji projektowej na wyburzenie ściany działowej (ściana nośna) wraz z zaprojektowaniem stosownego nadproża w miejscu wyburzonej ściany i uzyskaniem decyzji umożliwiającej prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanej przez właściwy organ, Do obowiązków wykonawcy w ramach 1 etapu należy w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy, b) uzyskanie akceptacji upoważnionego przedstawiciela zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej, c) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia dotyczącego robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, d) dostarczenie zamawiającemu w wersji papierowej: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - pozwolenie na budowę lub zaświadczenie dotyczące robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Etap 2: realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. a) wyburzenie ściany działowej zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym, b) remont wyprawy tynkowej ścian, sufitów wraz z malaturą, c) mechaniczne ocyklinowanie posadzek z deszczułek, d) ułożenie płyt OSB gr =22 mm (wpust+pióro) – wzmocnienie istniejące po ocyklinowaniu, e) ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe, f) wykonanie izolacji posadzek i ścian, izolacje przeciwwilgociowe w pomieszczeniach „mokrych”, g) ułożenie posadzki z płytek na zaprawie cementowe, h) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami, - w każdym oknie zamontować klamki zamykane na kluczyk 2) Branża sanitarna: a) wymiana kuchenki gazowej 4- palnikowej, (kuchnia gazowa 4- palnikowa o połączeniu na dwuzłączkę z piekarnikiem), b) próba szczelności instalacji gazowej, c) montaż zlewozmywaka, umywalek, wanny, wraz z bateriami i instalacją rurową, d) montaż kabiny natryskowej, e) montaż wodomierzy z plombowaniem, f) montaż podgrzewacza elektrycznego, g) próba szczelności instalacji wodociągowych, instalacji wewnętrznej c.o., 3) Branża elektryczna: a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, b) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, c) sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, d) montaż szaf dystrybucyjnych, kanałów instalacyjnych z PCV, e) montaż gniazd podwójnych TV sat, gniazd internetowych, abonenckich,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 399,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach