Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 12 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 12 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 12 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania - określony datą lub liczbą dni 1 Braterska 7 m 12 socjalny 30 2 Śląska 20 m 6 socjalny 40 3 Pabianicka 40 m 14 socjalny 40 4 Rudzka 77 m 11 socjalny 40 Część 2 obejmuje remont następującego lokalu: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Franciszkańska 38 m 31 socjalny do 30.03.2018 Część 3 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Helska 11 m 2 socjalny 40 2 Limanowskiego 221 m 3 socjalny 21 3 Helska 18 m 5 socjalny 60 Część 4 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Kilińskiego 115 m 25 socjalny 50 2 Kilińskiego 77 m 26/27 socjalny 40 Część 5 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Kilińskiego 205 m 28/29 socjalny 40 2 Krzywa 2 m 19 socjalny 70 3 Przybyszewskiego 25 m 24 socjalny 40 4 Przybyszewskiego 40 m 24 socjalny 45 Część 6 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Limanowskiego 107 m 20 socjalny 40 2 Łagiewnicka 33 m 29 socjalny 40 3 Młynarska 2 m 34 socjalny 45 Część 7 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Mielczarskiego 10 m 32 socjalny 40 2 Obywatelska 101 m 16 socjalny 50 3 Radwańska 48 m 15 socjalny 40 Część 8 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Nawrot 89 m 9 socjalny 40 2 Płocka 48 m 20 socjalny 40 3 Przybyszewskiego 109 m 17/18 socjalny 40 4 Rzgowska 2a m 17 socjalny 40 Część 9 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Rybna 7 m 1 socjalny 40 2 Lutomierska 21 m 5 socjalny 60 3 Rybna 5 m 20 socjalny 40 Część 10 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Senatorska 32 m 10 socjalny 50 2 Senatorska 32 m 3 socjalny 50 3 Słowiańska 26 m 25 socjalny 30 Część 11 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Skierniewicka 6 m 31 socjalny 30 2 Targowa 16 m 10a socjalny 40 3 Wodna 24 m 25 socjalny 45 Część 12 obejmuje remont następującego lokalu: L.p. Adres Uwagi Termin wykonania 1 Trawiasta 6 m 1 remont lokalu wraz z dobudową przewodu kominowego wentylacji grawitacyjnej wywiewnej dla pomieszczenia łazienki 60 Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót / kosztorysach nakładczych, a dla części 12 również w załączonej dokumentacji projektowej. Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie trzy części zamówienia. Złożenie oferty na więcej niż trzy części zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zapisami SIWZ. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach