Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 8 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 8 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 8 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.   Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Helska 11 m 8 lokal socjalny 2 Helska 11 m 7 lokal socjalny 3 Helska 11 m 9 lokal socjalny 4 Helska 11 m 14 lokal socjalny Część 2 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Sierakowskiego 6 m 23 lokal socjalny 2 Malinowa 10 m 1/2 lokal socjalny 3 Limanowskiego 128 m 10 lokal socjalny 4 Klonowa 40 m 6 lokal socjalny Część 3 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Kominiarska 8 m 5 lokal socjalny 2 Chopina 24 m 8 pomieszczenie tymczasowe 3 Franciszkańska 10 m 3 lokal socjalny 4 Wawelska 13/15a m 31 lokal socjalny 5 Urzędnicza 11 m 19/20 lokal zamienny 6 Podrzeczna 23 m 11 lokal zamienny Część 4 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Łomżyńska 1 m 6 lokal socjalny 2 Praska 26 m 2 lokal socjalny 3 Krzywa 2 m 9 lokal socjalny 4 Sosnowa 32 m 31d lokal socjalny 5 Sosnowa 32 m 4 lokal socjalny Część 5 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Dąbrowskiego 24a m 2 lokal socjalny 2 Zarzewska 4 m 11a lokal socjalny 3 Kilińskiego 242 m 9a lokal socjalny 4 Młynarska 2 m 7 lokal socjalny 5 Rzgowska 2a m 6 lokal socjalny Część 6 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Krośnieńska 5 m 17 lokal socjalny 2 Rzgowska 37 m 24 lokal socjalny 3 Pabianicka 37 m 14 lokal socjalny 4 Wójtowska 13 m 4 lokal socjalny 5 Tagore 5 m 30 lokal zamienny 6 Braterska 7 m 19 wymiana inst. elektrycznej Część 7 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Dobra 7 m 1a lokal socjalny 2 Wysoka 33 m 46 lokal socjalny 3 Wysoka 8 m 23/24 lokal socjalny Część 8 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Częstochowska 5 m 93 lokal socjalny 2 Piłsudskiego 112a m 61 lokal socjalny 3 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 48 m 10 lokal socjalny Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót / kosztorysach nakładczych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach