Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 241 lok. 4 oraz Nadwiślańskiej 11 lok. 2, 3, 4, 5 i 6 w Gdańsku.

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74
    80254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 241 lok. 4 oraz Nadwiślańskiej 11 lok. 2, 3, 4, 5 i 6 w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 241 lok. 4 oraz Nadwiślańskiej 11 lok. 2, 3, 4, 5 i 6 w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. ­ roboty rozbiórkowe, ­ wykonanie ścianek działowych, ­ wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych, ­ wykonanie gładzi gipsowych, ­ roboty tynkarskie, ­ roboty malarskie, ­ wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów, ­ wymiana stolarki drzwiowej, ­ wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi, ­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ­ naprawa stropów, b) roboty sanitarne tj. ­ wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń, c) roboty elektryczne tj. ­ wymiana/remont instalacji elektrycznej wraz z montażem urządzeń, d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla każdego wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Wykaz okien– załącznik nr 1, b) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 2, c) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2.1, d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 2.2, e) Przedmiar - Remont lokalu ul. Kartuska 241/4 – załącznik nr 3, f) Przedmiar - Sanitarne instalacje w lokalu Kartuska 241 m 4 – załącznik nr 3.1, g) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej ul. Kartuska 241 m 4 – załącznik 3.2, h) Przedmiar - Remont lokalu ul. Nadwiślańska 11/2 – załącznik nr 4, i) Przedmiar - Instalacja elektryczna w lokalu mieszkalnym nr 2 Gdańsk, ul. Nadwiślańska 11 – załącznik nr 4.1, j) Przedmiar - Remont lokalu ul. Nadwiślańska 11/3 – załącznik nr 5, k) Przedmiar - Instalacja elektryczna w lokalu mieszkalnym nr 3 Gdańsk, ul. Nadwiślańska 11 – załącznik nr 5.1, l) Przedmiar - Remont lokalu ul. Nadwiślańska 11/4 – załącznik nr 6, m) Przedmiar - Instalacja elektryczna w lokalu mieszkalnym nr 4 Gdańsk, ul. Nadwiślańska 11 – załącznik nr 6.1, n) Przedmiar - Remont lokalu ul. Nadwiślańska 11/5 – załącznik nr 7, o) Przedmiar - Remont lokalu ul. Nadwiślańska 11/6 – załącznik nr 8. 4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji hydraulicznych i elektrycznych w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 5 osób do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 5. Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy. 6. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego. 7. Złożyć Zestawienie kosztorysów, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 9. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach