Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. 3-go Maja 25 lok. 76, ul. Dobrej 5 lok. 5A, Al. Gen. Józefa Hallera 50A lok. 20, ul. Lelewela 35A lok. 5, ul. Na Zaspę 10 lok. 7, ul. Strajku Dokerów 11 lok. 11 oraz 29 lok. 1 w Gdańsku

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. 3-go Maja 25 lok. 76, ul. Dobrej 5 lok. 5A, Al. Gen. Józefa Hallera 50A lok. 20, ul. Lelewela 35A lok. 5, ul. Na Zaspę 10 lok. 7, ul. Strajku Dokerów 11 lok. 11 oraz 29 lok. 1 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych ul. 3-go Maja 25 lok. 76, ul. Dobrej 5 lok. 5A, Al. Gen. Józefa Hallera 50A lok. 20, ul. Lelewela 35A lok. 5, ul. Na Zaspę 10 lok. 7, ul. Strajku Dokerów 11 lok. 11 oraz 29 lok. 1 w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. ­ roboty rozbiórkowe, ­ roboty tynkarskie, ­ roboty kafelkarskie ­ wykonanie ścianek działowych, ­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg, ­ wykonanie posadzek, ­ roboty malarskie, ­ montaż stolarki okiennej, ­ montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, b) roboty sanitarne tj. ­ wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń, ­ wykonanie/ remont/ przebudowa instalacji gazowej, c) roboty elektryczne tj. ­ remont instalacji elektrycznej, d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla każdego wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w projekcie architektoniczno-budowlanym i wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1. pt. „Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna”- załącznik nr 26 do SIWZ. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 3.1 . ul. 3-go Maja 25/76 1) Przedmiar - remont lokalu, Al. 3-go Maja 25/76– załącznik nr 1 do siwz. 2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. 3-go Maja 25/76- załącznik nr 2 do siwz. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. 3-go Maja 25/76– załącznik nr 3 do siwz. 3.2 . ul. Dobra 5/5A 1) Projekt architektoniczno-budowlany. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 5 na parterze w budynku mieszkalnym nr 5A, Gdańsk ul. Dobra 5A/5, działka nr 355/1, obręb 0100 – załącznik nr 4 do siwz.  Rysunek nr 01. Sytuacja – załącznik nr 4.1 do siwz.  Rysunek nr 02. Rzut mieszkania – Inwentaryzacja - załącznik nr 4.2 do siwz.  Rysunek nr 03. Rzut mieszkania – Instalacja gazu - załącznik nr 4.3 do siwz.  Rysunek nr 04. Aksonometria gazu- załącznik nr 4.4 do siwz. 2) Projekt wykonawczy. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 5 na parterze w budynku mieszkalnym nr 5A, Gdańsk ul. Dobra 5A/5, działka nr 355/1, obręb 0100 – załącznik nr 5 do siwz.  Rysunek nr 01. Sytuacja – załącznik nr 5.1 do siwz.  Rysunek nr 02. Rzut mieszkania – Inwentaryzacja - załącznik nr 5.2 do siwz.  Rysunek nr 03. Rzut mieszkania – Instalacja gazu - załącznik nr 5.3 do siwz.  Rysunek nr 04. Aksonometria gazu- załącznik nr 5.4 do siwz.  Rysunek nr 05. Rzut mieszkania instalacji C.O.- załącznik nr 5.5 do siwz. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 5 na parterze w budynku mieszkalnym nr 5A, Gdańsk ul. Dobra 5A/5, działka nr 355/1, obręb 0100 – załącznik nr 6 do siwz. 4) Przedmiar – Remont lokalu, Al. Dobra 5 m 5A – załącznik nr 7 do siwz. 5) Przedmiar robót. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i c.o. w lokalu mieszkalnym, Gdańsk ul. Dobra 5 m 5A załącznik nr 8 do siwz. 6) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsku ul. Dobra 5 m 5A– załącznik nr 9 do siwz. 7) Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej m 5, ul. Dobra 5A – załącznik nr 10 do siwz. 3.3 . Al. Gen. Józefa Hallera 50A/20 1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Generała Józefa Hallera 50A m 20 – załącznik nr 11 do siwz.. 2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Hallera 50A/20 - załącznik nr 12 do siwz. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Hallera 50A/20 – załącznik nr 13 do siwz. 3.4 . ul. Lelewela 35A/5 1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Lelewela 35A/5- załącznik nr 14 do siwz. 2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Lelewela 35A/5- załącznik nr 15 do siwz. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Lelewela 35/5- załącznik nr 16 do siwz. 3.5 . ul. Na Zaspę 10/7 1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Na Zaspę 10/7 - załącznik nr 17 do siwz. 2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Na Zaspę 10/7 - załącznik nr 18 do siwz. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 7, Gdańsk ul. Na Zaspę 10 - załącznik nr 19 do siwz. 3.6 . ul. Strajku Dokerów 11/11 1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Strajku Dokerów 11/11 - załącznik nr 20 do siwz. 2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Strajku Dokerów 11/11 - załącznik nr 21 do siwz. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Strajku Dokerów 11/11 - załącznik nr 22 do siwz. 3.7 . ul. Strajku Dokerów 29/1 1) Przedmiar - remont lokalu, ul. Strajku Dokerów 29/1 - załącznik nr 23 do siwz. 2) Przedmiar - remont mieszkania–instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Strajku Dokerów 29/1- załącznik nr 24 do siwz. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej, ul. Strajku Dokerów 29 m 1- załącznik nr 25 do siwz. 3.8 . Ogólna specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 26 do siwz. 3.9 . Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –Roboty Instalacyjne gazowe- załącznik nr 27 do siwz. 3.10 . Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 28 do siwz. 3.11 .Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej- załącznik nr 29 do siwz. 4.Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 5.Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji hydraulicznych i elektrycznych w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 5. Podać w złożonej ofercie doświadczenie kierownika budowy. 6. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego. 7. Złożyć Zestawienie kosztorysów, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 8. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 20.12.2018r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 20.12.2018r. jego oferta zostanie odrzucona. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 11. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 32 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach