Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych - 3 części

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2015-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: w
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokali mieszkalnych - 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu n/w lokali mieszkalnych, które stanowią następujące części: 1)CZĘŚĆ I - Wykonanie remontu lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 42 w m. PIEŃKOWO, 2)CZĘŚĆ II - Wykonanie remontu lokalu w budynku komunalnym nr 23 w m. PIEŃKÓWKO, 3)CZĘŚĆ III - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku nr 14 w m. NOSALIN. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1) CZĘŚĆ I - Wykonanie remontu lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 42 w m. PIEŃKOWO - wykonanie remontu kapitalnego lokalu składającego się z pokoju, kuchni, łazienki i przedpokoju o łącznej pow. 42,36 m2 polegającego na: a)demontażu pieców kaflowych, kuchni węglowej oraz instalacji c.o., b)wyburzeniu ścianki działowej, zamurowaniu otworu drzwiowego oraz otworu po piecu kaflowym, c)wymianie posadzek, części stolarki okiennej i drzwiowej, d)wymianie instalacji wodnej i kanalizacyjnej i instalacji elektrycznej, e)wykonanie instalacji c.o. oraz montaż piecokuchni, f)usunięcie farb olejnych ze ścian, uzupełnienie tynku wraz z malowaniem pomieszczeń, g)położenie glazury w łazience i kuchni, biały montaż. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w wielobranżowym projekcie remontu mieszkania, który jest podstawą do określenia ceny oraz w przedmiarach robót stanowiących element pomocniczy przy określeniu ceny. 2) CZĘŚĆ II - Wykonanie remontu lokalu w budynku komunalnym nr 23 w m. PIEŃKÓWKO wykonanie remontu kapitalnego lokalu składającego się z jednego pomieszczenia o pow. 25,44 m2 polegającego na: a)wymianie drewnianych podłóg na posadzkę rulonową z PCV z izolacją przeciwwilgociową i cieplną na pow. 25,44 m2 wraz z drewnianymi cokolikami przyściennymi, b)wymianie stolarki okiennej szt.2 na PVC o wym. 1,15x1,50 m wraz z parapetem i drzwiowej drewnianej na wewnątrzklatkowe 90 prawe z klamką z szyldem i wkładką, c)wykonanie robót tynkarskich - tynk wapienno-cementowy (zbicie starego zmurszałego tynku wraz z zabezpieczeniem ścian preparatem grzybobójczym), d)wykonanie gładzi gipsowych sufitów i ścian wraz z dwukrotnym malowaniem farbami akrylowymi, e)dostawa i montaż wraz z podłączeniem do przewodu kominowego dwupłytowej kuchenki metalowej tzw. westfalki, f)wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych z osprzętem. g)korytarz - przebudowa posadzki ceglanej na posadzkę z płytek typu gres na powierzchni 12,0 m2 z izolacją przeciwwilgociową wraz z cokołem dł. 12 mb. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym element pomocniczy przy określeniu ceny. 3) CZĘŚĆ III - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku nr 14 w m. NOSALIN - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego składającego się z dwóch pomieszczeń o łącznej pow. 47,0 m2 polegającego na: a)wymianie drewnianych podłóg na legarach na posadzkę z rulonowej wykładziny z PCV na podkładzie betonowym z warstwą wyrównawczą z izolacją przeciwwilgociową i cieplną na pow. 47,0 m2, b)wymianie stolarki okiennej szt.4 na PVC o wym. 1,20x1,15 m szt. 2 i o wym. 1,78x1,42 m i 0,70x2,00 m (drzwi balkonowe) po 1 szt wraz z zewnętrznymi parapetami z blachy powlekanej oraz drzwiowej drewnianej na zewnętrzne 80 lewe z klamką z szyldem i wkładką, c)wymiana pokrycia dachu z dachówki zakładkowej na blachę dachówkopodobną systemową z płotkami przeciwśniegowymi, powlekaną na pow. 270,0 m2 z położeniem paraizolacji i wymianą łacenia, d)montaż obróbek blacharskich wiatrownic, okapów, kołnierzy kominów, pasów nadrynnowych z blachy powlekanej oraz rynien ?15 2x16 mb i 4 szt. rur spustowych zakończonych rzygaczami ?10 długości 3,0 i 3,5 m, e)wykonanie dwustronnej podbitki pod okapem dachu na długości 16,0 mi szer. 0,35 m z zewnętrznych listew PVC, f)uzupełnienie ubytków tynków elewacji na ścianie szczytowej na pow. 15 m2, g)wykonanie elewacji od strony wejścia tynkiem nakrapianym cem.-wap. na pow. 20,0 m2, h)wywiezienie gruzu pochodzącego z rozbiórki dachu i podłóg na odległość do 1 km, i)wymiana pieca żeliwnego (tzw. kozy) Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym element pomocniczy przy określeniu ceny. 3.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w celu samodzielnego zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia i właściwego przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) 1500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych na CZĘŚĆ I zamówienia, 2) 600,00 zł, słownie: sześćset złotych na CZĘŚĆ II zamówienia, 3) 1400,00 zł, słownie: jeden tysiąc czterysta złotych na CZĘŚĆ III zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu - w osobnej koszulce należy wnieść wraz z ofertą - nie łączyć go trwale z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach