Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg
- Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
Ul. Drewnowska 5 5
91-002 Łodź, woj. łódzkie
tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
REGON: 10161009700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu lokali Limanowskiego 96a m 13, Bałucki Rynek 7 m 6, Wrześnieńska 52 m 37, Wojska Polskiego 178 m 4-ZADANIE I, Łagiewnicka 33 m 11, Limanowskiego 15 m 19, Limanowskiego 211 m 5, Polna 10 m 13-ZADANIE II, Sporna 10 m 12, Urzędnicza 9 m 5, Limanowskiego 30 m 1, Urzędnicza 24 m 29-ZADANIE III, Adwokacka 6 m ?, Łagiewnicka 70 m 8, Mazurska 30 m 16, Limanowskiego 135 m 43-ZADANIE IV, Wojska Polskiego 4 m 15, Doły 12 m 4, Wojska Polskiego 158 m 15, Wielkopolska 74 m 8-ZADANIE V, Bema 31 m 9, Bema 31 m 1, Drukarska 9 m 2, Sierakowskiego 36 m 39-ZADANIE VI w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych socjalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomościach przy ul. ZADANIE I Limanowskiego 96a m 13, Bałucki Rynek 7 m 6, Wrześnieńska 52 m 37, Wojska Polskiego 178 m 4 ZADANIE II Łagiewnicka 33 m 11, Limanowskiego 15 m 19, Limanowskiego 211 m 5, Polna 10 m 13 ZADANIE III Sporna 10 m 12, Urzędnicza 9 m 5, Limanowskiego 30 m 1, Urzędnicza 24 m 29 ZADANIE IV Adwokacka 6 m ?, Łagiewnicka 70 m 8, Mazurska 30 m 16, Limanowskiego 135 m 43 ZADANIE V Wojska Polskiego 4 m 15, Doły 12 m 4, Wojska Polskiego 158 m 15, Wielkopolska 74 m 8 ZADANIE VI Bema 31 m 9, Bema 31 m 1, Drukarska 9 m 2, Sierakowskiego 36 m 39 Każdy z wykonawców może złożyć ofertę maksymalnie tylko na dwa zadania w zakres robót polegał będzie na: 1. Zbijaniu odparzonych tynków. 2. remont lub wymiana - podłóg 3. Uzupełnianiu tynków wewnętrznych 4. Wymianie stolarki okiennej 5. Wymianie lub naprawie drzwi wejściowych do pomieszczeń lub wewnętrznych 6. Naprawie okien w pomieszczeniach (dopasowanie skrzydeł, wymiana oliwek, mocowanie i wymiana zawiasów, dorabianie elementów skrzydeł), pasowaniu skrzydeł do ościeżnic. 7. Szkleniu skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach. 8. Naprawie lub wymianie zamków i klamek w pomieszczeniach. 9. Naprawie ścianek działowych w pomieszczeniach. 10. Dostarczaniu piecy i kuchni węglowych do lokali wraz z podłączeniem. 11. Drobnej naprawie Wentylacji grawitacyjnej, kominów. 12. Obsadzeniu kratek wentylacyjnych, drzwiczek w ścianach z cegieł. 13. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek 14. Dwukrotnym malowaniu tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. 15. Dwukrotnym malowaniu farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek i szafek z przygotowaniem pod malowanie. 16. Wymiana instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności, 17. Wymiana instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem stosownych pomiarów 18. Wymiana instalacji wod-kan wraz z wymianą osprzętu. 19. Wymiana kuchni gazowej wraz z próbami szczelności. 20. Odgrzybianie ścian metodą smarowania. 21. Drobne prace z prefabrykatów G-k W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane każdej części zamówienia (zadania )- min. 24 miesiące od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07