Przetargi.pl
Wykonanie remontu łodzi motorowo-roboczej Sława wraz z przywróceniem klasy łodzi i uzyskaniem świadectwa klasy PRS.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu łodzi motorowo-roboczej Sława wraz z przywróceniem klasy łodzi i uzyskaniem świadectwa klasy PRS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu remontu klasowego łodzi motorowo-roboczej Sława wraz z przywróceniem klasy łodzi i uzyskaniem świadectwa klasy PRS. W ramach remontu klasowego należy przeprowadzić następujące prace: I. Kadłub, pokład 1. Wydokować łódź, 2. Oczyścić kadłub. 3. Dokonać oględzin kadłuba oraz pomiarów grubości poszycia w zakresie uzgodnionym z PRS, 4. Poprostować ostre wgnioty na poszyciu kadłuba, 5. Wyspawać rysy, ubytki spoin oraz głębokie wżery, 6. Wypiaskować kadłub oraz pokład, 7. Pomalować kadłub i pokład. Dobór farb będzie uzależniony od oględzin na doku istniejących powłok malarskich. Malowanie przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producenta farb niezbędnymi do uzyskania gwarancji, 8. Oczyścić i pomalować skrajnik dziobowy, 9. Wyremontować włazy : uruchomić zamknięcia, wymienić uszczelki, a) skrajnika dziobowego, b) skrajnika rufowego, 10. Zdemontować gumową odbojnicę dziobową - naprawić łoże odbojnicy (oczyścić, poprostować, wyspawać, zakonserwować), 11. Uszkodzone odcinki odbojnicy wymienić na nowe, 12. Zamontować odbojnicę, 13. Wymyć i oczyścić zęzy kadłuba, 14. Zdemontować nadbudówkę aluminiową, wymienić uszczelnienia i ponownie zamontować nadbudówkę 15. Wzmocnić pokrywy maszynowni (prostować, spawać) II. Urządzenie sterowe 1. Zdemontować stery i zastawki strugowodne oraz wykonać pomiary, 2. Wymienić łożyska i uszczelnienia, 3. Wymienić olinowanie i ściągacze sterów oraz zastawek strugowodnych, 4. Oczyścić i zakonserwować (pomalować) stery i zastawki strugowodne, 5. Zamontować stery i zastawki strugowodne, przeprowadzić regulację sterociągów, 6. Ustawić stery i zastawki strugowodne, 7. Sprawdzić i zdać pracę urządzeń wykonując próby w działaniu przed wodowaniem jednostki, 8. Zregenerować amortyzator zastawek. III. Wał śrubowy 1. Zdemontować śrubę napędową i wyciągnąć wał śrubowy, 2. Śrubę napędową oczyścić, dokonać regeneracji i wywarzyć, 3. Sprawdzić wał śrubowy, pomierzyć czopy nośne, zbadać końcówkę wału na pęknięcia, 4. Wymontować dławicę wału, wymienić uszczelnienie, 5. Wymienić łożyska toczne na wale śrubowym, 6. Zamontować całą linię przeniesienia napędu zgodnie z dokumentacją, 7. Dokonać niezbędnych pomiarów, 8. Przedstawić protokół z pomiarów wału śrubowego, 9. Wał kardana - dokonać przeglądu, wymienić i wyważyć łożyska, przedstawić protokół, 10. Wymienić ułożyskowanie końcowe (tuleje metalowo-gumową), IV. Zbiorniki 1. Dokonać przeglądu i czyszczenia zbiornika: a) zapasowego paliwa LB, b) zapasowego paliwa PB, 2. Wykonać próby szczelności zbiorników według przepisów PRS, V. Urządzenie kotwiczne 1. Odrdzewić i pomalować kotwice, 2. Wymienić olinowania, VI. Silnik główny z osprzętem, skrzynia biegów 1. Wykonać pomiary ciśnienia na cylindrach, 2. Zdemontować wtryskiwacze, wymienić końcówki oraz ustawić ciśnienie wtryskiwaczy, 3. Wyregulować luzy zaworowe, 4. Ustawić zapłon i usunąć przecieki, 5. Sprawdzić stan techniczny przekładni, 6. Wymienić oleje, 7. Wymienić filtry paliwowe i olejowe, 8. Sprawdzić chłodnicę oleju i kolektor wodno-spalinowy, 9. Wymienić cięgna (linki) sprzęgła i gazu - uruchomić rolki, 10. Sprawdzić stan techniczny sprzęgła - usunąć ewentualne usterki, 11. Wymienić uszczelki pod głowicami, 12. Wymienić zawory odcinania awaryjnego paliwa zbiorników - 2 szt., 13. Przepłukać kanały chłodzące silnika wraz z chłodnicą, 14. Sprawdzić pompę wodną, 15. Wymienić paski klinowe - 4 szt., 16. Uszczelnić instalację paliwową i olejową, 17. Sprawdzić ciśnienie pompy olejowej - uszczelnić pompę. VII. Instalacja elektryczna 1. Wykonać megatest instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 2. Usunąć zaniżone stany. 3. Sprawdzić i zregenerować rozrusznik oraz alternator, 4. Wykonać przegląd tablicy GTR, 5. Wymienić akumulatory 210 Ah 12V - 2 szt. , 6. Sprawdzić działanie czujnika zęz w maszynowni, VIII. Prace pozostałe 1. Wyremontować rolki linowe na dziobie, 2. Wykonać remont relingów na L i PB, 3. Uszczelnić dławice tłumików rur wydechowych, 4. Wyremontować nadburcie dziobowe na L i PB, 5. Wyremontować pompę ręczną instalacji zęzowej 6. Wyremontować tunel linii wału śrubowego. 7. Wymienić liny cumownicze (polipropylenowe) ? 16mm po 12 mb - 2 szt., 8. Wyremontować trap łodzi, 9. Przeprowadzić remont pokryw włazów komór strugowodnych (odrdzewić i pomalować ) 10. Przerobić końcówki wydechów wg wskazań armatora, 11. Zwodować łódź, 12. Posprzątać łódź po zakończeniu prac remontowych w danym dniu roboczym a generalnie po zakończeniu wszystkich prac, 13. Przeprowadzić próby ruchowe łodzi na uwięzi i na wodzie w obecności Zamawiającego i PRS. IX. Zobowiązania wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać wszystkie prace zgodnie z przepisami BHP, ppoż., PRS i ochrony środowiska, 2. Wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia zostanie przez niego udokumentowane protokołami z wykonanych prac lub stosownymi wpisami w paszportach technicznych urządzeń bądź w innej dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego, a także innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa, 3. Wykonawca przy przekazywaniu Zamawiającemu uzyskanego świadectwa klasy PRS dla łodzi motorowo-roboczej Sława, przekaże Zamawiającemu również dokumenty, o których mowa w ust. 2, a także wszystkie wyniki pomiarów i badań wykonanych podczas realizacji przedmiotu umowy oraz napisaną w języku polskim wszelką dokumentację dla nowo montowanych urządzeń, materiałów, części oraz systemów (DTR, instrukcje obsługi, schematy, karty legalizacji i atesty). 4. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz przy usuwaniu jego ewentualnych wad, zobowiązany jest do przestrzegania szczegółowych zaleceń Zamawiającego oraz PRS, 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów i części oraz gotowych produktów, 6. Wycena Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie niezbędne technologicznie prace związane z wykonaniem poszczególnych pozycji powyższej specyfikacji remontowej oraz przeprowadzeniem utylizacji odpadów szkodliwych dla środowiska naturalnego, 7. Wykonawca zapewni na swój koszt nadzór Polskiego Rejestru Statków (PRS) nad remontem klasowym, 8. Remont klasowy łodzi motorowo-roboczej Sława może być wykonywany poza miejscem postoju tej łodzi tj. Nadzorem Wodnym Słubice, przy czym Wykonawca we własnym zakresie oraz na swój koszt i ryzyko dostarczy łódź do tego miejsca. W przypadku wykonywania remontu klasowego łodzi motorowo-roboczej Sława w Nadzorze Wodnym Słubice, Wykonawca obciążony zostanie przez Zamawiającego kosztami mediów. 9. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego niezbędne dokumenty potwierdzające przywrócenie klasy statku i przekaże Zamawiającemu uzyskane świadectwo klasy PRS. X. Informacje dodatkowe - dane dotyczące jednostki: 1. Klasa PRS: bKM 3 rob, 2. Rejon żeglugi: 3, 3. Świadectwo klasy PRS nr 4811/OR/2007 4. Numer rejestru PRS: 629038 5. Numer rejestracyjny: SZ-01-052 6. Budowa nieznany - b. ZSRR, 1989 rok, 7. Typ: KS-100 D1/295, 8. Długość: 12,00m, Szerokość: 3,00m, Wysokość boczna: 0,89m, Zanurzenie: 0,39m, 9. Silnik: SG: JAMZ, 238GM, moc: 125 kW, rok produkcji: 1989 10. Miejsce eksploatacji: Nadzór Wodny Słubice UWAGA! Istnieje możliwość obejrzenia łodzi w Nadzorze Wodnym w Słubicach, w godzinach pracy jego urzędowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.rzgw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach