Przetargi.pl
Wykonanie remontu kuchni z magazynkiem i pomieszczeniami socjalnymi w budynku szkoły Podstawowej Nr 12 w Otwocku.

Szkoła Podstawowa nr 12 im. K. Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andriollego 76
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7791127 , fax. 022 7793844 w.45
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 12 im. K. Makuszyńskiego
    ul. Andriollego 76 76
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7791127, fax. 022 7793844 w.45
    REGON: 01149486400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu kuchni z magazynkiem i pomieszczeniami socjalnymi w budynku szkoły Podstawowej Nr 12 w Otwocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kuchni z magazynkiem i pomieszczeniem socjalnym. Dokumentacja kosztorysowa uwzględnia wykonanie remontu kuchni z magazynkiem i pomieszczeniem socjalnym. Remont podzielono na dwa etapy z uwagi na sytuację finansową inwestora, sporządzając dwie oddzielne wyceny. Korzystniejsze jest wykonanie jednocześnie dwóch etapów (wersja oszczędnościowa; całkowity kompleksowy remont uwzględniony jest w oddzielnej wycenie). Etap 1 I. Roboty rozbiórkowe 1. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej. 2. Skucie nierówności warstwy betonu grubości 5cm w podłożu. 3. Przebicie otworów w podłożu betonowym (stropie). 4. Wywóz na wysypisko gruzu z rozbiórki. II. Posadzki i izolacje 1. Warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej M12 grubości około 3cm. 2. Izolacja pozioma podposadzkowa stropu nad kotłownią (przecieki z pomieszczeń kuchennych powodują zagrzybienie stropu i ścian oraz zawilgocenie instalacji elektrycznej). Po wykonaniu odkrywek stwierdzono jedyne izolację powłokową z cienkiej warstwy lepiku. Na warstwie wyrównawczej przewidziano wykonanie izolacji z folii podposadzkowej szerokiej i papy asfaltowej izolacyjnej. 3. Warstwa wyrównawcza (na wykonanej izolacji) z zaprawy cementowej M12 grubości około 3cm, zbrojona siatką z drutu stalowego. 4. Posadzka z płytek terakotowych (Gres) o wymiarach 30x30cm, ułożona w (caro) na zaprawie klejowej oraz wykonanie cokolika na ścianach. III. Roboty wodno-kanalizacyjne 1. Demontaż urządzeń gastronomicznych kuchni (kotły do gotowania, patelnie, taborety, wanny, zlewozmywaki). 2. Wymiana podejść kanalizacyjnych odpływowych spod urządzeń kuchennych. 3. Wymiana odcinków rur wodno-kanalizacyjnych. 4. Demontaż, oczyszczenie i montaż z dokładnym uszczelnieniem wpustów podłogowych. 5. Montaż (po wykonaniu posadzek) urządzeń kuchennych i wykonanie próby. Podłączenie urządzeń gazowych musi być wykonane przez uprawnionego pracownika (wymagany jest oddzielny protokół odbioru). IV. Roboty malarskie 1. Malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych ścian i sufitów z uprzednim przetarciem i szpachlowaniem. 2. Malowanie farbą olejną tynków wewnętrznych ścian (korytarze, magazyn, pokój kierownika). 3. Malowanie farbą olejną kanałów (rur) wentylacyjnych i okapów kuchennych. 4. Malowanie farbą olejną grzejników centralnego ogrzewania. 5. Zabezpieczenie folią posadzek na czas wykonywania robót. Etap 2 I. Roboty rozbiórkowe 1. Skucie ze ścian okładziny z płytek, nienadających się do dalszego użytku. 2. Skucie ze ścian zaprawy cementowej spod oblicowania z płytek. 3. Wywóz na wysypisko gruzu z rozbiórki. II. Oblicowanie ścian płytkami 1. Tynki cementowo-wapienne (podkład pod oblicowanie ścian płytkami). 2. Oblicowanie ścian płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, warunkami technicznymi, PN i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku (Dz. Ust. nr 75 z dnia 15 czerwca 2002). Do odbioru robót wymagane są atesty na płytki podłogowe i ścienne oraz wymagany jest protokół podłączeń urządzeń gazowych, wykonanych przez osobą uprawnioną w tym zakresie. Kolorystykę płytek ustali Dyrekcja Szkoły. Przy wykonywaniu robót etapu 1 i 2 należy odjąć z rozliczenia malowanie lamperii (pozycja kosztorysu 24). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawarte są w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1. Złożą ofertę zgodną ze SIWZ i zaakceptują wzór umowy. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.). 6. Prowadzą działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) Wypełniony Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6 Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 7 Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę ) wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp12otwock.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach