Przetargi.pl
Wykonanie remontu kotłowni w budynku Sądu Okręgowego w Krosnie, ul. Sienkiewicza 12

Sąd Okręgowy w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Sienkiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4373661, , fax. 013 4373661
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krośnie
    Sienkiewicza 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4373661, , fax. 013 4373661
    REGON: 00064176200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu kotłowni w budynku Sądu Okręgowego w Krosnie, ul. Sienkiewicza 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kotłowni w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12. Zakres zamówienia: Etap I: a. Przebudowa istniejącego fundamentu pod kotły gazowe. b. Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, w pełni przeszklone z ramą w kolorze grafitowym. c. Skucie istniejących płytek z posadzki i położenie nowych. d. Skucie istniejących płytek ze ścian i położenie nowych do wysokości 200cm. e. Zabezpieczenie istniejących przewodów elektrycznych przebiegających przez pomieszczenie kotłowni poprzez zabudowę wiązek kabli płytami gipsowo kartonowych ognioodpornymi podwójnie na ruszcie stalowym. f. Malowanie ścian i sufitu farbą lateksową, matową, łatwo zmywalną. g. Przebudowa instalacji elektrycznej zgodnie z projektem elektrycznym. h. Przebudowa instalacji gazowej zgodnie z projektem instalacyjnym. Etap II: a. Demontaż starych kotłów wraz z utylizacją, dostawa i montaż nowych kotłów oraz przebudowa technologii kotłowni zgodnie z projektem instalacyjnym. b. Opracowanie Instrukcji Obsługi Kotłowni. c. Szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni. d. Przygotowanie dokumentów i rejestracja oraz odbiór przez UDT. Ponadto wykonywanie przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji . Po wykonaniu, zgodnie z projektem i sztuką budowlaną wszystkich prac, wykonawca uzyska wszystkie przewidziane prawem odbiory urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca pokrywa koszty związane z przygotowaniem dokumentacji oraz opłat związanych z dopuszczeniem do użytkowania urządzeń przez UDT. Zamawiający zastrzega, że zdemontowane piece muszą zostać poddane utylizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca na tę okoliczność dostarczy Zamawiającemu stosowną kartę przekazania odpadu. Uzyskane z tego tytułu środki są dochodem Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy (wg załącznika nr 2). Kosztorys ofertowy. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP).Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach