Przetargi.pl
Wykonanie remontu konstrukcji stalowej zadaszenia pętli autobusowej zlokalizowanej na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny, zlokalizowanego przy ul. Kasprowicza 145 w Warszawie

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Żelazna 61
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
    REGON: 12605780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu konstrukcji stalowej zadaszenia pętli autobusowej zlokalizowanej na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny, zlokalizowanego przy ul. Kasprowicza 145 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 44810000-1 Farby, 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie, 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne, 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji, 45453000-7 Roboty remontowe i konserwacyjne, 45442100-8 Roboty malarskie 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych 45454100-5-Odnawianie 1. Zamawiający zleca wykonanie remontu konstrukcji stalowej zadaszenia pętli autobusowej zlokalizowanej na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny, zlokalizowanego przy ul. Kasprowicza 145 w Warszawie, zwanego dalej Przedmiotem Zamówienia. 2. W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie budowy oraz terenach przyległych (dalej: Planu BIOZ); 2) wykonania planu zagospodarowania odpadów oraz utylizacji odpadów szkodliwych i niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia; 3) wykonania prac remontowych zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załącznik do SIWZ; 4) wykonania wszelkich prac i robót towarzyszących, w tym: zapewnienia należytej organizacji robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem prac na wysokości oraz zabezpieczeniem frontu robót i przywróceniem funkcjonowania obiektu, w tym uprzątnięcia obiektu po każdorazowym zakończeniu prac. 3. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w tym:  projektem wykonawczym (zwanymi dalej również dokumentacją projektową)- załącznik nr 1 do SIWZ,  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej również STWiORB) – załącznik nr 2 do SIWZ,  przedmiarem robót – załącznik nr 3 do SIWZ,  wzorem umowy – załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób świadczących Przedmiot Zamówienia, wykonujących czynności wskazane w ust. 2 pkt 3) i 4) wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VIII. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwie roboty polegającą na remoncie i/lub naprawie konstrukcji stalowych, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych brutto ( słownie złotych : dwieście tysięcy złotych) każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że ww. prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) wielkość średniego rocznego zatrudnienia w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wynosiła 4 pracowników na umowę o pracę; c) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń; d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumie gwarancyjną nie niższej niż 500.000,00 zł PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych). 2. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane w Wykazie osób uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana/zastępstwo tych osób w toku realizacji zamówienia jest możliwe tylko w przypadku uzasadnionej konieczności na wniosek Wykonawcy. Zamawiający zatwierdzi wniosek o zmianę, gdy zaproponowana w ramach zmiany osoba posiadać będzie kwalifikacje i doświadczenie spełniające wymogi określone przez Zamawiającego w pkt 2c i 2d powyżej. 3. Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale X SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zastosowanie mają regulacje art. 23, art. 25a ust. 6 oraz art. 141 ustawy Pzp. 5. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, ze podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione powyżej w ust. 5. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach