Przetargi.pl
„Wykonanie remontu kładki łączącej obiekty 01 i 02 na terenie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej”

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu kładki łączącej obiekty 01 i 02 na terenie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: „Wykonanie remontu kładki łączącej obiekty 01 i 02 na terenie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej”. Kładka piesza łączy tereny zamknięte Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego52/54 (oznaczone jako obiekt 01 i obiekt 02) i przebiega w układzie wschód – zachód nad ulicą Urzędniczą. Zakres robót: 1) Etap przygotowawczy obejmuje: a) Złożenie zgłoszenia właściwemu organowi zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane w przypadku braku konieczności występowania o pozwolenie na budowę. b) Opracowanie projektu organizacji ruchu. c) Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego. d) Opracowanie planu BIOZ. e) Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowego inwestycji. Harmonogram musi zawierać proponowany postęp robót w zakresie głównych elementów zamówienia takich jak: uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, zgłoszenie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i odbiór robót budowlanych. 2) Etap wykonania robót budowlanych obejmuje: a) Podstawą wykonania robót będzie Dokumentacja projektowa. Roboty będą prowadzone zgodnie z zakresem określonym w Specyfikacji Technicznej oraz rysunkami. Z uwagi na przyjęte w Istotnych Postanowieniach Umowy wynagrodzenie ryczałtowe, załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i służą do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego kompletną dokumentację projektową. b) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania powinien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami celem uzyskania dokładnych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia. c) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca ma obowiązek dostosować remontowany obiekt w zakresie wymagań BHP zgodnie z brzmieniem § 134. 1.Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, tj. schody i pochylnie powinny mieć wykończenie powierzchni odróżniające je od poziomych płaszczyzn ruchu, polegające na zastosowaniu: - kolorystyki – barwa żółta lub pomarańczowa, przewidziana w postaci powłok malarskich twardych i odpornych na ścieranie i poślizg lub w postaci dodatków bądź domieszek barwiących do betonów lub zapraw, - guzkowatego wykończenia powierzchni wyczuwalnego stopami. e) Kolor konstrukcji stalowej kładki Zamawiający określa, jako zielony. Odcień koloru zielonego powinien odpowiadać obecnemu (przed remontem) kolorowi kładki. Wykonawca przed rozpoczęciem prac malarskich ma obowiązek uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie wyboru koloru nawierzchni. f) Kolor krat krytych antypoślizgowych z TWS Zamawiający określa, jako szary. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na w/w materiał budowlany ma obowiązek uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie wyboru koloru nawierzchni. g) Ścieralności powłoki antypoślizgowej zastosowanej na przęśle kładki Zamawiający określa na 10 (+-3) ziaren na cm2. Zamawiający preferuje materiał o zmniejszonej ścieralności powierzchni. h) Zamawiający wymaga udzielenia bezpłatnej gwarancji na podesty TWS (kraty kryte antypoślizgowe) i bortnice z TWS na okres minimum 240 miesięcy. 3) Etap zakończenia inwestycji obejmuje: a) Wykonanie rysunków powykonawczych. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie ewidencji wszelkich zmian w rodzajach materiałów, lokalizacji i wielkości robót. Zmiany te należy rejestrować w komplecie rysunków, które zostaną dostarczone Wykonawcy w tym celu. b) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej. c) Pozostała wymieniona w SIWZ i załącznikach do niej dokumentacja wymagana do odbioru robót. Uwaga! Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki 9, 10, 11, do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). 1. Wymagania dotyczące wniesienia wadium: 1) Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Bank BGŻ BNP PARIBAS 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej; - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Lidera konsorcjum, jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. Kopie w/w form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM na„ Wykonanie remontu kładki łączącej obiekty 01 i 02 na terenie Szkoły Głównej Służby Pożarniczej”. Nr sprawy PN/4/20 3) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4) Termin wnoszenia wadium upływa w dniu ………..lutego 2020 r. o godz. 09.45, przy czym, w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu wskazanej w pkt 6 SIWZ kwoty na rachunek Zamawiającego. 6.2.Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z wyjątkiem sytuacji, gdy Zamawiający będzie uprawniony do zatrzymania wadium. 2) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania złożonej przez wykonawcę oferty, jako najkorzystniejszej. 7) Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach