Przetargi.pl
Wykonanie remontu jedenastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu jedenastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jedenastu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na trzy części: 1) Część I zamówienia - ul. Jana Kazimierza 8/19, ul. Rayskiego 36/18, al. Wyzwolenia 43/16, al. Wyzwolenia 45/10; 2) Część II zamówienia - ul. Jagiellońska 27/28, ul. Jagiellońska 28/1, ul. Mickiewicza 38/22, ul. Bolesława Śmiałego 25/24; 3) Część III zamówienia - ul. Zawadzkiego 72/2, ul. Zawadzkiego 152/9, ul. Robotnicza 9/8 i 9; 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I 1) nr 19 w budynku przy ul. Jana Kazimierza 8 /powierzchnia użytkowa lokalu - 40,97 m2/: a) w branży budowlanej - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wraz z robotami towarzyszącymi, przestawienie pieca licowanego kaflami, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, montaż wodomierza, ustępu z płuczką ustępową, baterii, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablicy licznikowej. pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, montaż grzejników konwektorowych, 2) nr 18 w budynku przy ul. Rayskiego 36 /powierzchnia użytkowa lokalu - 12,48 m2/: a) w branży budowlanej - osadzenie kratki wentylacyjnej, naprawa posadzki, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana zlewu, montaż baterii, wodomierza, c) w branży elektrycznej - uzupełnienie osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 3) nr 16 w budynku przy al. Wyzwolenia 43 /powierzchnia użytkowa lokalu - 32,16 m2/: a) w branży budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicą, wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą drzwi balkonowych, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż kuchenki gazowej z piekarnikiem, montaż pieca gazowego wody przepływowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, zlewozmywaka, wanny, ustępu z płuczką ustępową, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wykonanie instalacji wyrównawczej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 4) nr 10 w budynku przy al. Wyzwolenia 45 /powierzchnia użytkowa lokalu - 32,45 m2/: a) w branży budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicą, wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą drzwi balkonowych, przecieranie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych szt.2 dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż kuchenki gazowej z piekarnikiem, montaż pieca gazowego wody przepływowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, zlewozmywaka, wanny, ustępu z płuczką ustępową, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wykonanie instalacji wyrównawczej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. CZĘŚĆ II 5) nr 28 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 27 /powierzchnia użytkowa lokalu - 33,25 m2/: a) w branży budowlanej - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, obsadzenie kratek wentylacyjnych szt. 2, wymiana wykładziny PCV, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, wraz z robotami towarzyszącymi, rekontrola kominiarska, b) w branży sanitarnej - wymiana pieca gazowego dwufunkcyjnego, montaż dekodera tlenku węgla, kuchenki gazowej 2 palnikowej, wodomierza, płuczki ustępowej, próba szczelności instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymian instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablic licznikowych, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej, 6) nr 1 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 /powierzchnia użytkowa lokalu - 26,02 m2/: a) w branży budowlanej - obsadzenie kratki wentylacyjnej, przecieranie tynków, montaż w istniejących oknach nawietrzaków, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż zlewozmywaka, wodomierza, kuchenki gazowej 2 palnikowej, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej, 7) nr 22 w budynku przy ul. Mickiewicza 38 /powierzchnia użytkowa lokalu - 39,06 m2/: a) w branży budowlanej - uzupełnienie tynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana wykładziny PCV, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej 2-palnikowej, montaż zlewozmywaka i baterii, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablic, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej, 8) nr 24 w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 25 /powierzchnia użytkowa lokalu - 29,54 m2/: a) w branży budowlanej - montaż nawietrzaków ułożenie wykładziny PCV, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicą, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, próba instalacji gazowej, wymiana wodomierza, umywalki porcelanowej, ustępu z płuczką ustępową , zlewozmywaka, umywalki, baterii, wanny, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji wraz z osprzętem, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, CZĘŚĆ III 9) nr 2 w budynku przy ul. Zawadzkiego 72 /powierzchnia użytkowa lokalu - 41,57 m2/: a) w branży budowlanej - szpachlowanie, częściowa wymiana glazury, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana wykładzin podłogowych, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, montaż zlewozmywaka, baterii, wodomierza, wanny, umywalki, ustępu z płuczką ustępową, próba szczelności instalacji gazowej, próba szczelności instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - naprawa instalacji elektrycznej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 10) nr 9 w budynku przy ul. Zawadzkiego 152 /powierzchnia użytkowa lokalu - 41,30 m2/: a) w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, szpachlowanie, częściowa wymiana glazury, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana wykładziny podłogowej, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż dekodera tlenku węgla, kuchni gazowej z piekarnikiem, montaż baterii, zlewozmywaka, umywalki, wanny, ustępu z płuczką ustępową i wodomierza, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej i instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej, 11) nr 8 i 9 w budynku przy ul. Robotniczej 9 lokale po spaleniu /powierzchnia użytkowa lokali - 18,87 m2/: a) w branży budowlanej - wymiana tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej, ułożenie wykładziny PCV, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż grzejnika dwupłytowego z blachy stalowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana tablic, pomiar rezystancji instalacji elektrycznej. Uwaga! ofertę można złożyć na jedną lub na dwie części zamóienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia (ul. Jana Kazimierza 8/19, ul. Rayskiego 36/18, al. Wyzwolenia 43/16, al. Wyzwolenia 45/10) - 1.365,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta sześćdziesiąt pięć złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Jagiellońska 27/28, ul. Jagiellońska 28/1, ul. Mickiewicza 38/22, ul. Bolesława Śmiałego 25/24) - 1.105,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięć złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Zawadzkiego 72/2, ul. Zawadzkiego 152/9, ul. Robotnicza 9/8 i 9 ) - 1.167,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto sześćdziesiąt siedem złotych), w terminie do dnia 25.03.2014 r. do godz. 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach