Przetargi.pl
wykonanie remontu i termomodernizacji stropodachu w budynku Urzędu Miasta Gdyni zlokalizowanym przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni

Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-366 Gdynia, ul. Abrahama 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6205138 , fax. 058 6617280
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy
    ul. Abrahama 55 55
    81-366 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6205138, fax. 058 6617280
    REGON: 19050380200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa: zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu i termomodernizacji stropodachu w budynku Urzędu Miasta Gdyni zlokalizowanym przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji stropodachu nad częścią niską oraz wysoką w budynku biurowym zlokalizowanym w Gdyni przy ul. 10 Lutego 24 na działce 1107/582. Budynek jest własnością Urzędu Miasta Gdyni i jest wpisany do rejestru zabytków województwa pomorskiego obecnie pod nr 618 . Zakres prac obejmuje: 1. w części niskiej budynku usunięcie uszkodzonych i wykonanie nowych warstw wykończeniowych nad stropem ostatniej kondygnacji 2. w części wysokiej wzmocnienie lub wymiana uszkodzonych elementów drewnianej więźby dachowej, wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej, wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich oraz docieplenie stropodachu poprzez ułożenie wełny mineralnej w wentylowanej przestrzeni dachowej 3. montaż drabiny włazowej na połać dachowa części wysokiej. Zakres prac nie obejmuje: 1. wymiany lub naprawy uszkodzonych płyt elewacyjnych z piaskowca zamontowanych na wysokości budynku 2. wymiany lub naprawy uszkodzonych blach parapetów okiennych 3. naprawy uszkodzonych murowanych ścian nadbudówek zlokalizowanych nad częścią wysoką budynku Szczegółowy zakres prac określony jest w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określono w załączonej Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach