Przetargi.pl
Wykonanie remontu i przebudowy w Domu Studenckim „Przylesie” przy ul. Wojska Polskiego 85 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i przebudowy w Domu Studenckim „Przylesie” przy ul. Wojska Polskiego 85 w Poznaniu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy w Domu Studenckim „Przylesie” przy ul. Wojska Polskiego 85 Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny 1 Roboty budowlane Wyniesienie i wniesienie mebli, roboty rozbiórkowe, wymiana posadzek, roboty malarskie, wymiana części stolarki drzwiowej, wykonanie łazienek w pokojach łazienek, sprzątanie pomieszczeń po remoncie wraz z myciem okien i parapetów Dokumentacja techniczna 2 Roboty elektryczne Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, montaż lamp led, osprzętu, instalacja komputerowa, SAP, DSO Dokumentacja techniczna 3 Roboty instalacyjne Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wymiana instalacji wod-kan, wymiana instalacji hydrantowej Dokumentacja techniczna UWAGA Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Dostawa mebli nie jest objęte niniejszym postępowaniem. Remont pomieszczeń będzie odbywać się w obiekcie czynnym, zamieszkałym przez studentów, w związku z powyższym prace mogą być wykonywane wyłącznie w przerwie wakacyjnej tj. od czerwca do września. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą do września 2018, z zastrzeżeniem, że I etap z zakresem robót wyszczególnionym w pkt. 3.2 SIWZ należy wykonać w terminie od daty zawarcia umowy do 22.09.2017 r., a II etap z zakresem robót wyszczególnionym w pkt. 3.3 SIWZ należy wykonać od 09 lipca do 21 września 2018 r. 3.2 etap I (2017 rok)- zakres robót obejmuje: Piwnica 04 sal, 03 korytarz, 01 klatka schodowa, pokój dydaktyczny 1, pokój wykładowców 1, magazyn, pokój dydaktyczny 2, pokój wykładowców 2, korytarz, magazyn na korytarzu, 021 korytarz, 022, korytarz, 023 pomieszczenie socjalne, 924 sanitariaty Parter Klatka schodowa 1, komunikacja 1-3, pokój kierownika 9, WC 8, holl wejściowy, pokoje 4-7, recepcja, sala TV, pokój nauki Piętro 1 Klatka schodowa 1, komunikacja 1-3, pokoje 111-119, pokoje 132-133, sala TV, koło leśników Piętro 2 Klatka schodowa 1, komunikacja 1-3, pokoje 210-218, pokoje 229-232 pralnia 1, pralnia 2 Piętro 3 Klatka schodowa 1, komunikacja 1-3, pokoje 305-310, pokoje 311-313 Uwaga! Wykonać tymczasową ściankę z dwoma drzwiami dzielącą natryski w piwnicy w prawym skrzydle na dwie części (damską i męską). 3.3 Etap 2 (2018 rok) – pozostałe roboty objęte dokumentacją techniczną i SIWZ 3.4 Dom Studencki „Przylesie” został wybudowany w latach pięćdziesiątych. Jest to budynek podpiwniczony, pięciokondygnacyjny przykryty dachem skośnym krytym dachówką. Podstawowe dane budynku: • Powierzchnia zabudowy – 1152,20 m2 • Powierzchnia użytkowa – 3663,00 m2 • Kubatura budynku – 13494 m3 3.5 W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wynoszenie i wnoszenie mebli z pomieszczeń, demontaż szafek wiszących, wieszaków, rolet i ich ponowny montaż po zakończeniu robót budowlanych Lp. Nazwa ilość 1 Tapczany 182 2 Płyty naścienne przy tapczanach 177 3 Szafki nocne 117 4 Szafy ubraniowe 67 5 Biurka komputerowe 67 6 Regał 35 7 Kredens kuchenny 68 8 Stoły 68 9 Ławy 35 10 Krzesła 182 11 Szafki naścienne wiszące 182 12 Rolety 98 13 Lodówki 82 14 wieszak/garderobianka 67 15 szafka nocna 117 - sprzątanie pomieszczeń po remoncie wraz z myciem okien i parapetów - zapewnić bezpieczne wejście do budynku podczas prowadzenia prac. - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe) - wykonanie prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, - dozorowanie całodobowe całości budynku w okresie realizacji I etapu - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia i - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację instalacji wentylacji mechanicznej zgodnie z wymogami producenta oraz obowiązującymi przepisami – w cenie oferty. - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację stolarki drzwiowej zgodnie z wymogami producenta – w cenie oferty. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne to wówczas musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność i spełnić wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy wpisać je w tabelę pod materiał wskazany przez zamawiającego i załączyć karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że proponowany materiał zamienny posiada parametry nie gorsze niż wpisane w tabeli przez Zamawiającego. Wypełniony załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy. 3.6 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* (Dz. U. z 2014 roku, poz.1502 z późn. zmianami): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.6.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przebywające na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób w pełnym wymiarze czasu pracy ma wynosić min. 5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.6.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika opisane w przedmiarach robot. 3.6.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.6.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowić będzie załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.6.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.6.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5.000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.6.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 3.7 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: a. Dokumentacja projektowa L.p. Rysunki 1. Remont Domu Studenckiego PRZYLESIE ul. Wojska Polskiego 85 – Inwentaryzacja 2. Projekt budowlany „Przebudowa Domu Studenckiego PRZYLESIE ul. Wojska Polskiego 85” – tom I Projekt architektoniczno-budowlany 3. Projekt budowlany „Przebudowa Domu Studenckiego PRZYLESIE ul. Wojska Polskiego 85” – tom II Projekt instalacji sanitarnych 4. Projekt budowlany „Przebudowa Domu Studenckiego PRZYLESIE ul. Wojska Polskiego 85” – tom III Projekt elektryczny 5. Projekt budowlany „Przebudowa Domu Studenckiego PRZYLESIE ul. Wojska Polskiego 85” – tom IV Projekt instalacji niskoprądowych 6. Projekt budowlany „Przebudowa Domu Studenckiego PRZYLESIE ul. Wojska Polskiego 85” – tom V Projekt instalacji DSO b. Przedmiary (materiał pomocniczy do wyliczenia ceny oferty) L.p. Zakres prac 1. Przedmiar roboty budowlane: łazienki i pokoje – materiał pomocniczy 2. Przedmiar instalacji elektryczne – materiał pomocniczy 3. Przedmiar instalacje sanitarne – materiał pomocniczy 4. Przedmiar instalacje SAP – materiał pomocniczy 5 Przedmiar instalacje DSO – materiał pomocniczy c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł STWiOR 1. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – roboty budowlane i instalacyjne 3.8. Miejsce realizacji: Dom Studencki „Przylesie” przy ul. Wojska Polskiego 85 Poznaniu.. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.9. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.10. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.11. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych robót budowlanych, tj. nie dopuszcza udziału podwykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie pozostałych robót: elektrycznych, instalacyjnych i dostaw pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wyłoniony Wykonawca realizować będzie następujące elementy zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to należy wypełnić kolumnę 1 – należy wypełnić poniższą tabelę w formularzu ofertowym i załączyć do oferty):
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach