Przetargi.pl
Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatów na parterze, I i II piętrze oraz pomieszczenia nr 220 w budynku nr 5 - na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 262 537 , fax. 261 262 963
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69
    81-127 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 262 537, fax. 261 262 963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatów na parterze, I i II piętrze oraz pomieszczenia nr 220 w budynku nr 5 - na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 Zakres prac został szczegółowo określony w załączonej dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót i obejmuje m.in.: 1) Wykonanie całości robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Zakres robót budowlanych nie może być mniejszy niż określony w dokumentacji projektowej, wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.3 Zakres prac we wschodnim skrzydle budynku nr 5 na poziomie parteru, I, II i III piętra - w pomieszczeniach sanitariatów, wybranych pomieszczeniach biurowych oraz w pomieszczeniu warsztatowym - obejmuje remont pomieszczeń z elementami przebudowy ścian działowych, wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, w tym: 1) Etap I - remont i przebudowa sanitariatów I i II piętra a) usunięcie przyczyn powstawania zawilgoceń na stropie pomiędzy II i III piętrem tj. roboty naprawcze w umywalni na III piętrze, w tym: − demontaż kabiny prysznicowej przy szachcie instalacyjnym wraz z podestem, − skucie warstwy wylewki do konstrukcji stropu, odtworzenie wylewki wraz z wykonaniem izolacji poziomej z folii w płynie i wyklejeniem taśm, − wymiana podejścia żeliwnego do pionu kanalizacyjnego na nowe pcv, − montaż nowej kabiny prysznicowej 90x90, − odtworzenie posadzki z płytek dobranych do istniejących oraz uzupełnienie płytek ściennych, − w odniesieniu do zawilgoconej ściany działowej wydzielającej natryski na III piętrze, umiejscowionej w linii nawiewu wentylacji mechanicznej: • demontaż płytek na styku ściana podłoga, • uszczelnienie izolacji przeciwwodnej, nadanie prawidłowego spadku posadzce, • odseparowanie ścianki od kanału wentylacyjnego tj. zdjęcie warstwy bloczków i pozostawienia prześwitu pod kanałem wraz z zaizolowaniem i wykończeniem kaflami powstałej górnej płaszczyzny, • osuszenie zawilgoceń i odgrzybienie stropu w strefach zawilgoceń, b) remont sanitariatów ze zmianą układu funkcjonalnego i wydzieleniem pomieszczenia biurowego i socjalnego na obu kondygnacjach (I i II piętro) - powierzchnia pomieszczeń objętych przebudową: 185,8 m2 , w tym: − demontaż istniejącej armatury sanitarnej, kabin systemowych, elementów stolarki, instalacji wentylacji, wyposażenia elektrycznego oświetlenia i gniazd wtykowych, pionów kanalizacyjnych i ich obudów, − wyburzenie ścian działowych w pomieszczeniach dawnych toalet damskich, − demontaż kratek czerpni osadzonych asymetrycznie w pilastrach ściany zewnętrznej, − przemurowanie otworu z osadzeniem projektowanego nawiewnika ściennego we wnęce między pilastrami i uzupełnienie tynków elewacyjnych, − wykonanie wykuć otworów w murowanych ścianach działowych gr. 6 cm z osadzeniem gotowych nadproży prefabrykowanych, − zerwanie powłok malarskich, skucie okładzin ściennych i popękanych tynków, osuszenie ewentualnych zawilgoceń i odgrzybienie ścian, ubytki tynku uzupełnić tynkiem gipsowym, gruntować i pomalować ściany − skucie okładzin posadzkowych wraz z warstwami spadkowymi i ich odtworzenie, − wykonanie lekkich konstrukcji stalowych ścianek działowych, gr. 12,5 cm, z wypełnieniem z wełny mineralnej 10 cm i okładziną z płyt gipsowo-włóknowych o podwyższonej wodoodporności (do pomieszczeń, których ściany są poddawanie nieustannemu działaniu wody), − wymiana osprzętu elektrycznego wyłączników, gniazd, lamp wraz z nową instalacją wg projektu branżowego; − wymiana grzejników c.o. , termostatów oraz zaworów odcinających wg projektu branżowego, − wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wg projektu branżowego, − obudowa płytami gipsowo- włóknowymi pionów wod-kan i grzewczych z wykonaniem klap rewizyjnych, − zlicowanie uskoków ścian o nierównej grubości płytami gipsowo-włóknowymi, − wyrównanie tynków pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz wykonanie gładzi, − montaż sufitów podwieszonych gipsowo - kartonowych z ciągami kasetonów rewizyjnych umiejscowionymi w przebiegu kanałów wentylacji mechanicznej − wymiana skrzydeł okiennych z czerpniami wentylacyjnymi oraz montaż nawiewników okiennych wg proj. branży sanitarnej, − wykonanie uzupełnień tynków po wymianie elementów instalacji grzewczej i elektrycznej, − montaż okładzin ściennych i podłogowych oraz armatury, przyrządów sanitarnych i wyposażenia wg. Aranżacji określonej w projekcie, − osadzenie drzwi, − malowanie sufitów w częściach niezabudowywanych i ścian pomieszczeń powyżej okładzin, − zamurowanie otworów czerpni zlokalizowanych w ścianach zewnętrznych, demontaż krat nawiewnych i uzupełnienie tynków elewacyjnych. 2) Etap II – wykonanie łazienki dla personelu laboratorium podstaw techniki - powierzchnia pomieszczeń objętych przebudową: 48,73 m2 , w tym: − rozbiórka ścianki działowej pomiędzy korytarzem i warsztatem, wymurowanej pod podciągiem, − skucie posadzki lastriko w obrysie projektowanej łazienki personelu, − wykonanie lekkich konstrukcji stalowych ścianek działowych, gr. 12,5 cm, z wypełnieniem z wełny mineralnej 10 cm i okładziną z płyt gipsowo-włóknowych o podwyższonej wodoodporności (do pomieszczeń, których ściany są poddawanie nieustannemu działaniu wody), − montaż sufitu podwieszonego i obudów kanalizacji sanitarnej prowadzonej pod sufitem, • płyty g-kbi na stelażu stalowym, • poziom sufitu min. 2,5 m, − prace instalacyjne wg projektów branżowych, − wykonanie wentylacji mechanicznej tj. włączenie pomieszczenia w układ wentylacyjny z I Etapu, − wykonanie wylewki samopoziomującej i posadzki z płytek gresowych, − wykonanie okładzin ściennych z płytek, − wyposażenie pomieszczenia łazienki w grzejnik łazienkowy, umywalkę ceramiczną z syfonem nierdzewnym, kabinę natryskową 90x90, miskę ustępową z rezerwuarem, lustro łazienkowe, podajnik mydła w płynie, pojemnik na ręczniki parierowe, kosz na zużyte ręczniki, wieszaki ubraniowe 3 sztuki, uchwyt papieru toaletowego, − malowanie pomieszczenia łazienki powyżej okładzin ceramicznych i ścianki między korytarzem i warsztatem, − wykucie otworu, osadzenie nadproża oraz montaż drzwi z ościeżnicą regulowaną, − odtworzenie stanu istniejącego ścian i posadzek od strony korytarza. 3) Etap III – połączenie i remont pomieszczeń 220 i 221 - powierzchnia pomieszczeń objętych przebudową: 61,15 m2 , w tym: − skucie warstw posadzkowych w pomieszczeniu 220 do wyrównania rzędnych posadzek pomieszczeń 220, 221 i korytarza - 4 cm, − wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniu 220, − wykucie otworu drzwiowego w murowanej ścianie działowej gr. 6 cm • rozebranie fragmentu ścianki w miejscu projektowanych drzwi do wysokości podciągu, • uzupełnienie przestrzeni nad drzwiami lekką zabudową g-w, • całość ścianki obudować suchym tynkiem g-w, gr. 12,5 mm − rozbiórka posadzki z wykładziny rulonowej pcv w pomieszczeniu 221, − rozbiórka nieczynnych kanałów wentylacji mechanicznej i montaż wentylacji i klimatyzatorów wg proj. branży sanitarnej, − demontaż kratki czerpni osadzonej asymetrycznie w pilastrach ściany zewnętrznej, przemurowanie otworu z osadzeniem projektowanego nawiewnika ściennego we wnęce między pilastrami i uzupełnienie tynków elewacyjnych, − obudowa lekkim stelażem stalowym i płytami g-w pionu grzewczego i kanalizacji sanitarnej w pasie międzyokiennym, z wykonaniem klapy rewizyjnej, − wymiana grzejników c.o. , termostatów oraz zaworów odcinających, − montaż sufitów podwieszonych gipsowo - kartonowych z klapami rewizyjnymi w przebiegu kanałów wentylacji mechanicznej oraz obudowy g-k odprowadzenia skroplin klimatyzacji, − osadzenie drzwi, − prace instalacyjne wg projektów branżowych, − wykonanie nowych posadzek winylowych, − wykonanie uzupełnień tynków po wymianie instalacji, − malowanie pomieszczeń 220 i 221, − odtworzenie stanu istniejącego ścian i posadzek od strony korytarza 1.4. Wykonawca dla wszystkich etapów musi uwzględnić: − wyniesienie mebli i wyposażenia pomieszczeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, − wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych i odpadów z budowy, − dobór elementów wykończenia wnętrz, w tym kolorystyka okładzin ściennych i podłogowych – w uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 45 ust. 3 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z wypełnioną tabelą elementów scalonych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 14). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach