Przetargi.pl
Wykonanie remontu i przebudowy oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sieradza - etap V

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    pl. Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i przebudowy oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sieradza - etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia ulicznego w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej oraz przebudowa systemu oświetlenia ulicznego miasta Sieradza w celu obniżenia energochłonności zainstalowanych urządzeń oświetleniowych i zmniejszenia zużycia energii elektrycznej: zestawienie obiektów charakteryzujących inwestycję: Remont opraw oświetleniowych zlokalizowanych na ulicach miasta Sieradza zgodnie z załączonymi przedmiarami i szkicami sytuacyjnymi, w tym: - wymiana opraw i zabezpieczeń, - wymiana słupów; zakres i rodzaj robót budowlanych: - podano w przedmiarze robót oraz na mapach. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni zagospodarowanie (transport, odzysk, unieszkodliwianie) wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięcia odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych (np. lampy rtęciowe, sodowe) zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonawstwo robót dotyczących remontu i przebudowy punktów świetlnych w ramach istniejącej sieci oświetleniowej, w tym: - pasaż ul. Łokietka, pasaż przy Szkole Podstawowej Nr 10 i Kościele Najświętszego Serca Jezusowego w Sieradzu - w ilości: 43 szt. opraw oświetleniowych, 41 szt. słupów, - ul. Armii Krajowej - w ilości: 43 szt. opraw oświetleniowych, 41 szt. słupów, - dostarczenie opraw i słupów do magazynu Zamawiającego - w ilości: 5 szt. opraw oświetleniowych, 5 szt. słupów. Razem: 91 szt. opraw oświetleniowych, 87 szt. słupów. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, będące załącznikami do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pisemnej gwarancji o okresach długości podanych poniżej: - na roboty wykonawcze: min. 60 miesięcy, - na oprawy oświetleniowe: min. 36 miesięcy, - na źródła światła: min. 18 miesięcy, - na słupy i wysięgniki: min. 84 miesięcy. na warunkach załączonej karty gwarancyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansowym w pokoju nr 20, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach