Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI 6-CIU MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI 6-CIU MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji miejskich placów zabaw zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim. Remont obiektów polega na: naprawie urządzeń zabawowych i innych elementów wchodzących w skład ww. obiektów; naprawie nawierzchni amortyzującej oraz wymianie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji. Podstawowym zadaniem remontu jest zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na miejskich placach zabaw. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT: 1. ULICA WRONIA huśtawka wahadłowa - wymiana siedziska kubełkowego (z szeroką podstawą do siedzenia) wraz z łańcuchami i zawiesiami: - łańcuchy ze stali nierdzewnej, - zawiesia z łożyskiem, kosze do gry w koszykówkę - wymiana łańcuchów (2 szt.) przy obręczach w koszach do gry w koszykówkę, nawierzchnia wylewana na boisku - załatanie dziur w nawierzchni wylewanej na boisku (około 1 m2), - montaż 2 zaślepek przy nawierzchni na boisku w miejscach na słupki do siatkówki, kosze na śmieci - zmiana lokalizacji kosza na śmieci. nawierzchnia - wyrównanie terenu przy ławkach oraz wyłożenie kostki brukowej przy 8 ławkach – razem około 20 m2 2. ULICA POPRZECZNA huśtawka wahadłowa - wymiana siedziska płaskiego oraz wymiana siedziska kubełkowego (z szeroką podstawą do siedzenia) wraz z łańcuchami i zawiesiami: - łańcuchy ze stali nierdzewnej, - zawiesia z łożyskiem, bujak na sprężynie - wymiana urządzenia na urządzenie wykonane z tworzywa HDPE w kształcie autka, huśtawka wagowa - wymiana obecnie zainstalowanego urządzenia na urządzenie z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, siedziska z tworzywa HDPE, odbojniki gumowe montowane przy huśtawce, w miejscu styku odbojnika z nawierzchnią amortyzującą, wzmocnienia montowane do nawierzchni amortyzującej, kosze na śmieci - montaż 1 nowego kosza na śmieci w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, ławki - wymiana siedziska ze sklejki w jednej ławce, - wymiana stolika piknikowego z siedziskami na 2 ławki o konstrukcji stalowej z oparciem (siedzisko i oparcie z drewna), nawierzchnia - uzupełnienie nawierzchni amortyzacyjnej (wylewany EPDM) uszkodzonej podczas wymiany urządzeń ( bujaka na sprężynie i huśtawki wagowej), - wyrównanie terenu wokół ławek i wyłożenie kostki brukowej przy ławkach – 2 nowo montowanych i jednej już istniejącej - około 16 m2, 3. ULICA NORWIDA piaskownica - demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia, a w zamian montaż urządzenia o wymiarach 3m x 3m, obramowania piaskownicy ma być wykonane z drewna natomiast siedziska z płyty HDPE oraz wyrównanie nawierzchni po starej piaskownicy i posianie trawy, huśtawka wahadłowa - wymiana dwóch siedzisk płaskich wraz z łańcuchami i zawiesiami, - łańcuchy ze stali nierdzewnej: - zawiesia z łożyskiem, bujak na sprężynie - wymiana urządzenia na urządzenie wykonane z tworzywa HDPE w kształcie autka, regulamin - wymiana regulaminu o konstrukcji metalowej, wraz z tablicą z informacjami graficznymi, odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac). nawierzchnia - uzupełnienie nawierzchni amortyzacyjnej (wylewany EPDM) uszkodzonej podczas wymiany urządzeń ( bujaka na sprężynie), - wyrównanie terenu wokół ławek i wyłożenie kostki brukowej przy 3 ławkach – około 6 m2, - naprawa nawierzchni amortyzacyjnej (wylewany EPDM) – 10 m2, 4. ULICA WYZWOLENIA huśtawka wahadłowa z siedziskami płaskimi - wymiana dwóch siedzisk płaskich wraz z łańcuchami i zawiesiami: - łańcuchy ze stali nierdzewnej, - zawiesia z łożyskiem, huśtawka wahadłowa z siedziskami kubełkowymi - wymiana dwóch siedzisk płaskich wraz z łańcuchami i zawiesiami: - łańcuchy ze stali nierdzewnej, - zawiesia z łożyskiem, zestaw zabawowy - wymiana liny do wspinania Zdjęcie poglądowe zestawu zabawowego załączono w załączniku nr 2 do projektu umowy. nawierzchnia - wyrównanie terenu przy ławkach oraz wyłożenie kostki brukowej przy 4 ławkach – razem około 15 m2 - naprawa nawierzchni amortyzacyjnej (wylewany EPDM) – 10 m2, 5. ULICA RZECZNA piaskownica - demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia, a w zamian montaż urządzenia o wymiarach 3m x 3m, obramowania piaskownicy ma być wykonane z drewna natomiast siedziska z płyty HDPE oraz wyrównanie nawierzchni po starej piaskownicy i posianie trawy, huśtawka wahadłowa - wymiana siedziska płaskiego oraz wymiana siedziska kubełkowego (z szeroką podstawą do siedzenia) wraz z łańcuchami i zawiesiami: - łańcuchy ze stali nierdzewnej, - zawiesia z łożyskiem, Zestaw 3-elementowy - naprawa i montaż urządzenia przekazanego przez Zamawiającego Zdjęcie poglądowe zestawu 3- elementowego załączono w załączniku nr 2 do projektu umowy. Naprawa ma polegać na: - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie, - wymiana 2 płyt ze sklejki, - wymiana drabinki z linek na podobną do zdemontowanej spełniającą aktualne normy, - wymiana linki do wspinaczki, - wymiana uchwytów do wspinaczki, nawierzchnia - montaż nawierzchni amortyzującej na przestrzeni około 40 m2, zapewniającej upadek z 1,7 m (strefa bezpieczeństwa dla montowanego zestawu 3 elementowego) z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej w kolorze czarnym. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co 4 oczka. Pozostały teren w miejscu prowadzonych prac należy wyrównać i zasiać trawę. - wyrównanie terenu przy ławkach oraz wyłożenie kostki brukowej przy 3 ławkach – razem około 10 m2 6. ULICA PRUSA nawierzchnia - montaż nawierzchni amortyzującej na przestrzeni około 25 m2, zapewniającej upadek z 1,7 m (strefa bezpieczeństwa dla montowanego zestawu 3 elementowego) z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej w kolorze czarnym. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co 4 oczka. Pozostały teren w miejscu prowadzonych prac należy wyrównać i zasiać trawę, - wyrównanie terenu przy ławce oraz wyłożenie kostki brukowej przy 1 ławce – razem około 4 m2 Użyty materiał (urządzenia, części zamienne, maty amortyzujące) musi być nowy i bez wad czyli równomiernie zabarwiony, równy, nie może mieć pęknięć, pęcherzy, widocznych zanieczyszczeń oraz uszkodzeń krawędzi i naroży. Zastosowany materiał nie może wydzielać toksycznych substancji do środowiska, ma być przyjazny dla użytkowników i środowiska, wodoodporny, nie gnijący a także nie wrażliwy na grzyby. Zamontowane urządzenia muszą być odporne na potencjalne próby demontażu w trakcie aktów wandalizmu, wszelkie warunki atmosferyczne (m.in. mrozy, upały, burze), oraz powinny zapewniać bezpieczne użytkowanie. Ewentualne zmiany w zakresie montowanych urządzeń i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac. Zainstalowany sprzęt ma być zgodny z normą PN-EN 1176:2009, a nawierzchnia z normą PN-EN 1177:2009. Montaż wszystkich urządzeń nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu lokalizacji z Zamawiającym. Nawierzchnie, urządzenia i inne materiały użyte do modernizacji mają posiadać wszystkie świadectwa oraz atesty dopuszczenia do użytkowania przewidziane przepisami dla tego typu inwestycji. Materiał zastosowany jako nawierzchnia amortyzująca musi być o odpowiedniej grubości w stosunku do wysokości upadku oraz o odpowiednich wymiarach w stosunku do strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń. Niezależnie od wyżej wymienionego zakresu robót (ma on charakter orientacyjny), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania placów zabaw, będących przedmiotem niniejszego opisu. Bez względu na wytyczne zawarte w niniejszej dokumentacji, na Wykonawcy ciąży zobowiązanie rezultatu. Podczas prowadzonych prac, Wykonawca musi dostosować się do ustaw, norm i przepisów branżowych obowiązujących w chwili wykonywania modernizacji. Na oferowane materiały i urządzenia Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 48 miesięcy (4 lata). W ramach robót będących przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac zabaw, odpady stanowią własność Wykonawcy; 2) zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych; 3) Wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Dział Księgowości i Kard Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE REMONTU I MODERNIZACJI 6-CIU MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie z zapisem pkt 13 IDW w SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w języku obcym Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyżej opisanej sytuacji może wykorzystać WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO UDOSTĘPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach