3 Okręgowe Warsztaty Techniczne ogłasza przetarg
- Adres: 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Obwodowa 191
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 686 2283 , fax. 022 686 2339
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne
ul. Obwodowa 191 191
05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 686 2283, fax. 022 686 2339
REGON: 01318583100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jedniostka Organizacyjna Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu głównego tokarki TUC-50/1500. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu głównego tokarki TUC-50/1500. Opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne i wymagania gwarancyjne ujęte zostały w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykony-wania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. -spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 6 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.5 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3owt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa
Dodano: 2016-05-25 - Usługa konserwacji urządzeń podlegających dozorowi technicznemu dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer: 04/2016/PN/WT
Dodano: 2016-01-05 - Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, konserwacji i naprawie sprzętu gastronomicznego i chłodniczego znajdującego się w stołówkach wojskowych i magazynach żywnościowych Jednostki Wojskowej Nr 4809, mebli ze stali nierdzewnej oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie gabinetów służbowych w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie.
Dodano: 2015-04-13 - Konserwacja wózków jezdniowych podnośnikowych na terenie STP Kabaty
Dodano: 2013-10-29 - Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu.
Dodano: 2013-04-25 - usługa w zakresie przeglądu, obsługi technicznej i naprawy podzespołów jednego Samobieżnego Ustawiacza Min Kalina dla JW. 1230 będącej na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu
Dodano: 2012-08-01 - Remont kapitalny elektrohydraulicznych chwytaków wielołupinowych szt. 2
Dodano: 2012-05-15 - Usługi w zakresie serwisowania, przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów trałów przeciwminowych Bożena 4
Dodano: 2012-03-14 - Usługi przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu gastronomicznego znajdującego się w stołówkach wojskowych i magazynach żywnościowych oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie gabinetów służbowych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 (26 WOG) w Zegrzu (nr sprawy ZP/11/2012)
Dodano: 2012-02-08