Przetargi.pl
Wykonanie remontu fontanny wraz z systemem nawadniania znajdujących się na terenie skweru przy ul. Daniłowiczowskiej w Warszawie.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 104969210000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu fontanny wraz z systemem nawadniania znajdujących się na terenie skweru przy ul. Daniłowiczowskiej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie fontanny wraz z systemem nawadniania znajdujących się na terenie skweru przy ul. Daniłowiczowskiej w Warszawie. 1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, 3. Projekt wykonawczy – technologia fontann - załącznik nr 10a do SIWZ, 4. Projekt wykonawczy – branża konstrukcyjna - załącznik nr 10b do SIWZ, 5. Projekt wykonawczy – branża architektoniczna z podświetleniem - załącznik nr 10c do SIWZ, 6. Projekt budowlano - wykonawczy przyłącza energetycznego w.l.z. do komory technologicznej fontanny - załącznik nr 10d do SIWZ, 7. Projekt wykonawczy – branża sanitarna - załącznik nr 10e do SIWZ, 8. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11do SIWZ. 9. Projekt wykonawczy-program prac konserwatorskich-załącznik nr 12 do SIWZ 10.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 2 osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, to jest prac ogólnobudowlanych, przez cały okres od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych (klauzula społeczna na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 11. Zamawiający rozszerzy odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 24 lub 30 lub 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego bez wad. 12. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wykonanie przedmiotu 13. Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych lub równoważnych do podanych materiałów, urządzeń w SIWZ i jej załącznikach, pod warunkiem, że zamienniki będą posiadać stosowne parametry, atesty i certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach