Przetargi.pl
Wykonanie remontu elewacji w części wysokościowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie

Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-901 Warszawa, plac Defilad 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 656 7698 , fax. 022 656 63 37
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.
    plac Defilad 1 1
    00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 656 7698, fax. 022 656 63 37
    REGON: 01490354700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu elewacji w części wysokościowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wszystkie niezbędne czynności umożliwiające likwidację zagrożeń odpadania elementów ceramicznych i betonowych w części wysokościowej elewacji PKiN pomiędzy 14 a 30 piętrem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5600.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zabezpieczą ofertę wadium w wysokości 5600 zł, 6) dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do sprawowania nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej i uprawnienia do prac na wysokościach powyżej 3m /alpinizm przemysłowy/ oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa, 7) wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowali minimum 2 roboty w obiektach zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 8) złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia oferty: 1) dowód wniesienia wadium, 2) wypełniony formularz oferty, 3) kalkulacja cenowa, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i 24 ustawy - Pzp, 5) ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) formularz - wykaz wykonanych w ciągu 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 robót w obiektach zabytkowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem miejsca i terminu wykonania oraz ich wartości, 7) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty, 8) dokumenty potwierdzające, że kierownik robót posiada uprawnienia do sprawowania nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej i do prac na wyskościach powyżej 3m /alpinizm przemysłowy/, oraz że należy do Izby Inżynierów Budownictwa, 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału, 11) ewentualne oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie, 12) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć, poza wymienionymi wyżej dokumentami, pełnomocnictwo /w formie oryginału/ do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną