Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych ogłasza przetarg
- Adres: 01909 Warszawa, ul. Sokratesa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 569 14 00 , fax. 22 569 14 01
- Data zamieszczenia: 2018-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych
ul. Sokratesa 15
01909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 569 14 00, fax. 22 569 14 01
REGON: 14146726600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmid.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu elewacji północno - zachodniej (tylnej) wraz z dociepleniem budynku administracyjno - biurowego przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji północno - zachodniej (tylnej) wraz z dociepleniem budynku administracyjno - biurowego przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie. Na zakres przedmiotu zamówienia składają się m.in.: 1) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze. 2) Ocieplenie ściany zewnętrznej (w tym cokół i ościeża okien). 3) Prace remontowe elewacyjno – tynkarskie. 4) Wykonanie nowych obróbek blacharskich: podokienników, pasa podrynnowego i pasa nadrynnowego. 5) Montaż nowych rynien, rur spustowych, kratek wentylacyjnych. 6) Wykonanie obróbki blacharskiej dachu wraz z wymianą fragmentu pokrycia dachu (pas szerokości 1 m), 7) Zamontowanie istniejącej instalacji odgromowej na dachu i do uziomu w terenie, wraz z pomiarem stwierdzającym prawidłowe jej funkcjonowanie, 8) Montaż metalowych, antywłamaniowych drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami i obróbką. 9) Remont krat okiennych: demontaż, oczyszczenie, uzupełnienie, zabezpieczenie, malowanie, ponowny montaż. 10) Ponowny montaż instalacji monitoringu i klimatyzacji. 11) Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji północno – zachodniej. 12) Naprawa cokołu. 13) Malowanie elewacji. 14) Montaż nowych parapetów zewnętrznych. 15) Wywóz gruzu i odpadów z terenu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: 1.400,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4.Zobowiązanie w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5.Oświadczenie dot. podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp; 6.Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie elewacji budynku OSP w Lubominie
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie remontu budynku nr 13 i nr 14 w kompleksie przy ul. Bystrej nr 1 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. J. Piłsudskiego 59b w Grójcu
Dodano: 2023-03-07 - Termomodernizacja Szkoły podstawowej w Płochocinie w ramach projektu : „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ożarów Mazowiecki –ETAP II”
Dodano: 2023-01-25 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej na działce o nr ewid. 88/1 w miejscowości Druchowo
Dodano: 2022-09-28 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Grębkowie
Dodano: 2022-07-14 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2021-01-18 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2020-11-20