Przetargi.pl
Wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na jedenaście części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na jedenaście części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu jeden komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na jedenaście części: 1) Część I - remont lokali mieszkalnych przy ul. Paproci 1/14, ul. Światowida 47/8 2) Część II - remont lokali mieszkalnych przy ul. Stołczyńskiej173/13, ul. Wiszesława 11/18 3) Część III - remont lokali mieszkalnych przy ul. Sławomira 16/15, Sławomira 18/19 4) Część IV- remont lokali mieszkalnych przy ul. Dubois 24/26, ul. Firlika 48/5, ul. Retry 9/2 5) Część V - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kapitańskiej 8a/12, ul. Szarotki 14/13 6) Część VI - remont lokali mieszkalnych przy ul. Monte Cassino 10/16, ul. Bol. Śmiałego 26/34 7) Część VII - remont lokalu mieszkalnego przy ul. 5 Lipca 24/21 8) Część VIII - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kr. Jadwigi 10/10, ul. Krzywoustego 48/7 9) Część IX - remont lokali mieszkalnych przy Al. Piastów 52/26, ul. Małkowskiego 16/17 10) Część X - remont lokali mieszkalnych przy ul. Drzymały 14/12, ul. Kaszubskiej 43/12 11) Część XI - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Krakowskiej 24/3 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I 1) nr 14 w budynku przy ul. Paproci 1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,74 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 2) nr 8 w budynku przy ul. Światowida 47 (powierzchnia użytkowa lokalu - 52,14 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ II 3) nr 13 w budynku przy ul. Stołczyńskiej 173 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,73 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 4) nr 18 w budynku przy ul. Wiszesława 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,23 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ III: 5) nr 15 w budynku przy ul. Sławomira 16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,31 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 6) nr 19 w budynku przy ul. Sławomira 18 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,69 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ IV: 7) nr 26 w budynku przy ul. Dubois 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 8,00 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 8) nr 5 w budynku przy ul. Firlika 48 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,60 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 9) nr 2 w budynku przy ul. Retry 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,22 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ V: 10) nr 12 w budynku przy ul. Kapitańskiej 8a (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,06 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 11) nr 13 w budynku przy ul. Szarotki 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,71 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ VI 12) nr 16 w budynku przy ul. Monte Cassino 10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,44 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną i sanitarną 13) nr 34 w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,06 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ VII 14) nr 21 w budynku przy ul. 5 Lipca 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,44 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną, CZĘŚĆ VIII 15) nr 10 w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 55,32 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 16) nr 7 w budynku przy ul. Krzywoustego 48 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,77 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ IX 17) nr 26 w budynku przy Al. Piastów 52 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,06 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 18) nr 17 w budynku przy ul. Małkowskiego 16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,85 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ X 19) nr 12 w budynku przy ul. Drzymały 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,75 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 20) nr 12 w budynku przy ul. Kaszubskiej 43 (powierzchnia użytkowa lokalu - 46,97 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną CZĘŚĆ XI 21) nr 3 w budynku przy ul. Krakowskiej 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 54,55 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną, a w przypadku Części VII (remont lokalu mieszkalnego przy ul. 5 Lipca 24/21), zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Paproci 1/14, ul. Światowida 47/8) - 549,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści dziewięć złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Stołczyńska 173/13, ul. Wiszesława 11/18) - 621,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia jeden złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Sławomira 16/15, ul. Sławomira 18/19) - 557,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt siedem złotych), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Dubois 24/26, ul. Firlika 48/5, ul. Retry 9/2) - 538,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści osiem złotych), 5) dla Części V zamówienia (ul. Kapitańska 8a/12, ul. Szarotki 14/13) - 756,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt sześć złotych), 6) dla Części VI zamówienia (ul. Monte Cassino 10/16, ul. Bolesława Śmiałego 26/34) - 835,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści pięć złotych), 7) dla Części VII zamówienia (ul. 5 Lipca 24/21) - 1 056,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt sześć złotych), 8) dla Części VIII zamówienia (ul. Królowej Jadwigi 10/10, ul. Krzywoustego 48/7) - 731,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści jeden złotych), 9) dla Części IX zamówienia (ul. Al. Piastów 52/26, ul. Małkowskiego 16/17) - 638,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści osiem złotych), 10) dla Części X zamówienia (ul. Drzymały 14/12, ul. Kaszubska 43/12) - 658,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt osiem złotych), 11) dla Części XI zamówienia (ul. Krakowska 24/3) - 543,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści trzy złote), w terminie do dnia 21.10.2014 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach