Przetargi.pl
Wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części: 1) Część I - remont lokali mieszkalnych przy ul. Światowida 80b/9, Stołczyńska 189/5; 2) Część II - remont lokali mieszkalnych przy ul. Światowida 96/2, Światowida 96/5, Światowida 49/17; 3) Część III - remont lokali mieszkalnych przy ul. Barbary 3/10, Bronisławy 16/10; 4) Część IV - remont lokali mieszkalnych przy ul. Cyryla i Metodego 29/14, Długosza 2/13; 5) Część V - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bazarowa 18/2, Śląska 24/7; 6) Część VI - remont lokali mieszkalnych przy ul. Pocztowa 6/20, Pocztowa 6/23; 7) Część VII - remont lokali mieszkalnych przy ul. Królowej Korony Polskiej 18/6, Jagiellońska 25/15, Sikorskiego 6/7; 8) Część VIII - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kordeckiego 8/27, Limanowskiego 4/1A, Łokietka 31/12; 9) Część IX - remont lokali mieszkalnych przy ul. Pow. Wielkopolskich 46/1, Grudziądzka 2/3, Grudziądzka 2/6. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I ul. Światowida 80b/9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,05 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Stołczyńska 189/5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,64 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ II ul. Światowida 96/2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,40 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Światowida 96/5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,08 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Światowida 49/17 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,51 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ III ul. Barbary 3/10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,12 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Bronisławy 16/10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,51 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ IV ul. Cyryla i Metodego 29/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 23,37 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Długosza 2/13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,85 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ V ul. Bazarowa 18/2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,14 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Śląska 24/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 54,45 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ VI ul. Pocztowa 6/20 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,55 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Pocztowa 6/23 (powierzchnia użytkowa lokalu - 45,60 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ VII ul. Królowej Korony Polskiej 18/6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,19 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jagiellońska 25/15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,08 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Sikorskiego 6/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,29 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ VIII ul. Kordeckiego 8/27 (powierzchnia użytkowa lokalu - 31,19 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Limanowskiego 4/1A (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,63 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Łokietka 31/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,51 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ IX ul. Pow. Wielkopolskich 46/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 18,80 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Grudziądzka 2/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,05 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Grudziądzka 2/6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,02 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Światowida 80b/9, Stołczyńska 189/5) - 855,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt pięć złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Światowida 96/2, Światowida 96/5, Światowida 49/17) - 943,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści trzy złote), 3) dla Części III zamówienia (ul. Barbary 3/10, Bronisławy 16/10) - 1090,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćdziesiąt złotych), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Cyryla i Metodego 29/14, Długosza 2/13) - 664,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt cztery złote), 5) dla Części V zamówienia (ul. Bazarowa 18/2, Śląska 24/7) - 853,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt trzy złote), 6) dla Części VI zamówienia (ul. Pocztowa 6/20, Pocztowa 6/23) - 1009,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięć złotych), 7) dla Części VII zamówienia (ul. Królowej Korony Polskiej 18/6, Jagiellońska 25/15, Sikorskiego 6/7) - 1029,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia dziewięć złotych), 8) dla Części VIII zamówienia (ul. Kordeckiego 8/27, Limanowskiego 4/1A, Łokietka 31/12) - 1088,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt osiem złotych), 9) dla Części IX zamówienia (ul. Pow. Wielkopolskich 46/1, Grudziądzka 2/3, Grudziądzka 2/6) - 856,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt sześć złotych), w terminie do dnia 17.04.2015 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach