Przetargi.pl
Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na osiem części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na osiem części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części: 1) Część 1 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Rugiańska 29/8, Stołczyńska 189/10, Szarotki 1/14; 2) Część 2 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Nad Odrą 32/1A, Emilii Plater 4/24, Emilii Plater 12/1; 3) Część 3 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II 40/24, Montwiłła 7/7, Swarożyca 11/26; 4) Część 4 zamówienia – remont lokalu mieszkalnego przy ul. Legionów Dąbrowskiego 16/8A, 5-go Lipca 44/17; 5) Część 5 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Jagiellońska 28/13, Wawrzyniaka 7G/13, Żniwna 62/7; 6) Część 6 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubska 38/5, Kaszubska 38/13, Kaszubska 46/12; 7) Część 7 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Bogusława 24/20, Małkowskiego 21/13, Małkowskiego 25/12; 8) Część 8 zamówienia – remont lokali mieszkalnych przy ul. Jagiełły 3/3A, Jagiełły 6/29, Łokietka 5/13, Zawiszy Czarnego 4/3A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Rugiańska 29/8, Stołczyńska 189/10, Szarotki 1/14) – 1.005,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięć złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Nad Odrą 32/1A, Emilii Plater 4/24, Emilii Plater 12/1) – 874,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt cztery złote), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Papieża Jana Pawła II 40/24, Montwiłła 7/7, Swarożyca 11/26) – 944,00zł (słownie: dziewięćset czterdzieści cztery złote), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Legionów Dąbrowskiego 16/8A, 5-go Lipca 44/17) – 843,00 zł (słownie: osiemset czterdzieści trzy złote), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Jagiellońska 28/13, Wawrzyniaka 7G/13, Żniwna 62/7) – 1.448,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści osiem złotych), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Kaszubska 38/5, Kaszubska 38/13, Kaszubska 46/12) – 1.220,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia złotych), 7) dla Części 7 zamówienia (ul. Bogusława 24/20, Małkowskiego 21/13, Małkowskiego 25/12) – 723,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia trzy złote), 8) dla Części 8 zamówienia (ul. Jagiełły 3/3A, Jagiełły 6/29, Łokietka 5/13, Zawiszy Czarnego 4/3A) – 957,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt siedem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do siedziby ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12, przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach