Przetargi.pl
Wykonanie remontu DW nr 723 w ramach projektu Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 723w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu DW nr 723 w ramach projektu Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 723w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem projektu jest remont drogi wojewódzkiej nr 723 na odcinku o łącznej długości 8790 m.b. (długość drogi 723: 9990 m.b. z wyłączeniem odcinków: od 1+152 do 1+375, od 5+124 do 5+307, od 5+430 do 5+612, od 8+474 do 8+514). Zakres prac obejmuje odcinki: I - 0+572 do 1+152: remont skrzyżowania poprzez wymianę pętli indukcyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z nawierzchnią, remont: nawierzchni, zaniżeń w chodniku (pełniących rolę wjazdów do posesji) z kostki brukowej, 2 zatok autobusowych, skrzyżowania z ul. Sandomierską, w ramach remontu chodników wymianie podlegają obrzeża chodnikowe, opaski betonowe oraz krawężniki po obu stronach jezdni oraz wymiana nawierzchni na kostkę brukową, plantowanie i obsiew trawami nasypów, remont elementów odwodnienia. IIa - 1+375do1+730: remont nawierzchni bitumicznej poprzez wymianę warstwy ścieralnej oraz remont elementów ulic: krawężników, chodników wraz z obrzeżami chodnikowymi oraz plantowanie i obsiew trawami nasypów, remont 15 zaniżeń w chodniku (pełniących rolę wjazdów do posesji) po prawej stronie jezdni (14 szt.) poprzez wymianę nawierzchni na nową kostkę brukową oraz jeden wjazd po lewej stronie jezdni. IIb - 1+730do1+951: remont nawierzchni bitumicznej wraz z zatokami parkingowymi(km - I:1+737,5do1+771,5; II:1+817do1+844) i wlotami dróg bocznych, remont wlotu z ulicy Słomki, remont skrzyżowania poprzez wymianę pętli indukcyjnych wraz z nawierzchnią, remont zatoki autobusowej poprzez wymianę nawierzchni z kostki brukowej, plantowanie nasypów i obsiew trawą, odtworzenie przejść dla pieszych poprzez wykonanie oznakowania poziomego. IIc - 1+951do3+254: remont nawierzchni bitumicznej wraz z obszarem wjazdu do hotelu, wlotem ulicy Fabrycznej, wlotem ulicy Bema, zatoką parkingową(km - 3+010do3+078). Poza wymianą warstwy ścieralnej zaplanowana jest likwidacja pęknięć na przykanalikach poprzez naprawę głęboką. Ponadto projektuje się remont zaniżenia w chodniku jako 45 wjazdów z kostki brukowej po lewej stronie ulicy, częściowy remont zaniżenia w postaci 23 wjazdów po prawej stronie i 2 wjazdów remont pełny, remont 2 zatok autobusowych, remont chodników wraz z obrzeżami oraz krawężników poprzez wymianę nawierzchni na nową a także plantowanie nasypów wraz z zahumusowaniem i obsianiem trawami. IId - 3+254do5+124: wymiana warstwy ścieralnej, na odcinku 3+920 do 5+124 zaprojektowano remont w technologii mikronawierzchni (slurry seal) tj. cienkiego dywanika z emulsji wolnorozpadowej, modyfikowanej polimerem układanej na zimno, przełożenie chodnika, zaprojektowano remont zaniżenia w chodniku pełniące rolę wjazdów oraz zatoki autobusowe wraz z wymianą nawierzchni na nową zaprojektowano remont elementów odwodnienia. III, IV, i V 5+307-5+430, 5+612 - 8+474, 8+514 - 9+990: remont nawierzchni poprzez wymianę warstwy ścieralnej na nową warstwę. Od km 5+307 do km 9+220 zaprojektowano remont w. ścieralnej w technologii mikronawierzchni (slurry seal) przy uprzedniej naprawie istniejącej nawierzchni z zastosowaniem remontów cząstkowych, remont cząstkowy (miejscowy) nawierzchni chodników i lokalna wymiana krawężników, zahumusowanie nasypów i obsiew trawami. W km 9+220 do km 9+990 zaprojektowano remont istniejącej warstwy ścieralnej poprzez frezowanie i wymianę na nową warstwę. Remont warstwy ścieralnej na odcinku I i II b (0+572 do 1+152 i 1+730 do 1+951). Wymiana warstwy ścieralnej na gł. 4 cm z wykonaniem remontów cząstkowych w miejscach o największej koncentracji pęknięć i rys (ok 20% pow. odcinków) Remont warstwy ścieralnej na odcinku II c 1+951 do 3+254: wymiana istniejącej warstwy ścieralnej na głębokość 4 cm na całej powierzchni, naprawa pęknięć poprzecznych na przejściach przykanalików na szer. 4 m poprzez frezowanie głębokie i wykonanie nowych warstw z użyciem siatki przeciwspękaniowej po wymianie uszkodzonego przykanalika. Remont warstwy ścieralnej na odcinku II a, II d, III , IV i V: remont istniejącej warstwy ścieralnej przez zastosowanie technologii cienkiego dywanika na zimno wg. ST D.05.03.19. na całej powierzchni odcinka w km 3+920 do km 9+220 oraz wymianę na nową warstwę ścieralną na pozostałym zakresie objętym tymi odcinkami. Remont zaniżenia chodników (pełniącego rolę wjazdów) z kostki brukowej na odcinku polega na przełożeniu istniejącej zapadniętej i połamanej nawierzchni istniejących wjazdów z kostki po uprzednim wyrównaniu i zagęszczeniu podłoża lub wykonaniu nowej nawierzchni wjazdu z kostki brukowej z użyciem nowego materiału .Na dużej części odcinka projektuje się częściowy remont wjazdów w części o dużym spadku (najazdowej). W zakresie remontu projektuje się odtworzenie na nowej nawierzchni jezdni oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej. Ponadto w ramach inwestycji planuje się: częściową wymianę wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, częściowe wyposażenie w nowe pierścienie odciążające, pokrywy, włazy nieklawiszujące oraz nowe ruszty istniejące studnie rewizyjne, zniwelowanie istniejących urządzeń infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej ( skrzynki do zasuw, studnie rewizyjne, wpusty deszczowe) do rzędnej niwelety wykonanych dróg, parkingów, chodników, remont odwodnienia liniowego, odmulenie istniejącego systemu kanalizacji deszczowej, odmulenie i wyczyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe - separatory. W ramach projektu wyremontowanych zostanie 46 miejsc parkingowych, 6 zatok autobusowych, 17 skrzyżowań a także chodniki zlokalizowane przy drodze wojewódzkiej. W ramach projektu wymienione zostaną przykanaliki, wpusty uliczne wraz z pierścieniami odciążającymi wykonane zostanie odmulenie istniejących przepustów pod koroną drogi (km: 3+150,4+515,5+426,5+580,7+761)zgodnie z projektami wykonawczymi, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , określającymi szczegółowy zakres robót do wykonania. Wykonanie i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2 szt. tablicy informacyjnej dla zadania, wg wzoru określonego w wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2007-2013 wraz z załącznikami 1) a) Projekty wykonawcze b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c) Przedmiary
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 170 000,00 zł słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 5.Miejsce i sposób wniesienia wadium: a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; a)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega kasa przy ul. Mickiewicza 7 przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 6.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7.Zwrot wadium: a)zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b)wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach