Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi wojewódzkiej nr 551 Strzyżawa - Wąbrzeźno odc. Grzybno - Wybcz od km 21+487 do km 22+559 dł. 1,072 km.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi wojewódzkiej nr 551 Strzyżawa - Wąbrzeźno odc. Grzybno - Wybcz od km 21+487 do km 22+559 dł. 1,072 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: prace rozbiórkowe, poszerzenia na zjazdach, warstwa wiążąca, warstwa ścieralna , zjazdy, oznakowanie pionowe i poziome.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 , 2. Prowadzenie działalności gospodarczej, 3.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 4. Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , 5. Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych polegające na zrealizowaniu /zakończeniu/ 2 budów w technologii porównywalnej z przedmiotem zamówienia /umów na roboty budowlane/ z których każda jest o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych brutto lub jedna budowa o wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych brutto. Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie. 6. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. 7. Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, 8. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub posiadający pisemne zobowiązanie do dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi: - Wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażona w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 100 Mg/h. - 1 szt, - Sprzęt do mechanicznego rozkładania mieszanki bitumicznej - jedna układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną- 1 szt, - Skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt, 9. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. - Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego wg. formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/, 5. Wykaz zrealizowanych budów /umów na roboty budowlane/ w technologiach porównywalnych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - Kserokopia uprawnień budowlanych - Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. - Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - Kserokopia uprawnień budowlanych - Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. - Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego /typ, ilość, forma własności/ - Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. 9.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem na termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach