Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi rolniczej dojazdowej do pól położonej na działce ewidencyjnej Nr 344 na terenie wsi Zastocze

Wójt Gminy Krypno ogłasza przetarg

  • Adres: 19-111 Krypno Kościelne, Krypno Kościelne 23B
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7169033 , fax. 085 7169035
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Krypno
    Krypno Kościelne 23B 23B
    19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie
    tel. 085 7169033, fax. 085 7169035
    REGON: 00054230400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi rolniczej dojazdowej do pól położonej na działce ewidencyjnej Nr 344 na terenie wsi Zastocze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: remont drogi rolniczej dojazdowej do pól położonej na działce ewidencyjnej Nr 344 we wsi Zastocze o szerokości ewidencyjnej 8,0 m i długości 685 mb; szerokość korony górą 6,5 m, szerokość dołem 7,0 m poprzez: wznowienie 6 punktów geodezyjnych; nawiezienie pospółki: zastosować warstwę piasku na odcinku 685 mb drogi - grubość 10 cm - warstwa odsączająca, zastosować warstwę żwiru na odcinku 685 mb - 15 cm - warstwa jezdna drogi; na całej długości drogi - profilowanie i zagęszczenie podłoża; karczowanie zakrzaczeń gęstych - 0,01 ha; oczyszczenie terenu po karczunku; wykonanie: przepustów poprzecznych średnicy 40 cm długości 8,0 m - szt.1; przepustów zjazdowych średnicy 40 cm długości 6 m - szt. 5; wykonanie rowów odwadniających trójkątnych 50 cm x 50 cm po obu stronach jezdni. Roboty tymczasowe i towarzyszące: a) dla utrzymania przejezdności wymienionej drogi w pkt. 1.2. w okresie opadów atmosferycznych, należy w pasie drogi, wykonać nie głębokie rowy odwadniające trójkątne celem odwodnienia dróg po obu stronach. Do wykonania prac profilowania i wykonania rowów podłużnych użyć równiarki drogowej. Rowy wykonane wzdłuż drogi w znacznej części obniżą poziom wód opadowych i gruntowych i je odprowadzą. Drogę wyprofilować ze spadkiem poprzecznym, podłużnym 4-5%. Należy wbudować poprzeczny przepust, ponadto należy wybudować przepusty zjazdowe z drogi na grunty rolne, przepusty zjazdowe średnica 40 cm - na końcach przepustów wykonać oporowe przyczółki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2400,-zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robót stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min 100tys. zł każda oraz udokumentują ich należyte wykonanie, b) dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania ww zamówienia tnz. posiadającymi uprawnienia do wykonania tegoż zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 36 miesięcy, 7) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby żaden z jego członków, nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1-6 niniejszego rozdziału. 8) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 9) Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie złożonych dokumentów wraz z ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SWIZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót, o których mowa w rozdziale V pkt 2 lit. a niniejszej specyfikacji - załącznik nr 3 do SWIZ, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 4 do SWIZ, a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 do SWIZ, b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SWIZ. Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum oddzielnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, składa następujące dokumenty: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach