Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku ogłasza przetarg
- Adres: 23-204 Kraśnik, Szpitalna 2A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8264126
- Data zamieszczenia: 2023-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku
Szpitalna 2A
23-204 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 81 8264126
REGON: 431029369 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-krasnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dróg powiatowych: nr 2717L od km 0+808 do km 1+369 , nr 2712L od km 0+000 do km 1+111 oraz od km 5+060 do km 5+291 , nr 2743L od km 0+400 do km 0+845 oraz od km 1+289 do km 1+846 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi powiatowej nr 2717L od km 0+808 do km 1+369 w Gminie Kraśnik. Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach powyżej określonej części nr 1 określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2a). Roboty na ww. odcinku drogi powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ uproszczonej dokumentacji technicznej.Zasady prowadzenia i odbioru robót budowanych związanych z wykonaniem ww. remontu drogi określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ .Remont drogi powiatowej nr 2712L od km 0+000 do km 1+111 oraz od km 5+060 do km 5+291 w Gminie Gościeradów. Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach powyżej określonej części nr 2 określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2b). Roboty na ww. odcinku drogi powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ uproszczonej dokumentacji technicznej.Zasady prowadzenia i odbioru robót budowanych związanych z wykonaniem ww. remontu drogi określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ .Remont drogi powiatowej nr 2743L od km 0+400 do km 0+845 oraz od km 1+289 do km 1+846 w Gminie Szastarka.Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach powyżej określonej części nr 3 określono w załączonym do SWZ przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2c). Roboty na ww. odcinku drogi powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ uproszczonej dokumentacji technicznej.Zasady prowadzenia i odbioru robót budowanych związanych z wykonaniem ww. remontu drogi określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla danej części:a)dla części nr 1 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych),b)dla części nr 2 - 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych),c)dla części nr 3 - 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych),Wykonawca wnosi wadium tylko dla tych części na które składa ofertę.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.4.Pozostałe wymagania odnośnie wnoszenia i zwrotu wadium określono w SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy zobowiązani będą wykazać spełnienie warunku dotyczącego: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej- napotwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się oudzielenie zamówienia wykażą, że: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwa zamówieniapolegające na budowie, przebudowie, remoncie itp. (z wyłączeniemremontów cząstkowych) drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej, o wartości brutto nie mniejszej dla jednego zamówienia niż 500 tys. zł. Przez wartość 1 zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość zadania w ramach 1 umowy (1 zadaniainwestycyjnego); b) dysponują osobą, którabędzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcje : Kierownikabudowy/robót - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiającewykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnymuprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności ** oraz posiadać minimum 2-letniedoświadczenie zawodowe w kierowaniu tymi robotami i przynależącą do Izby InżynierówBudownictwa; (** W rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)Dopuszcza się uprawnieniarównoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiejmuszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, żesamodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, którychodpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisachustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana napodstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja dróg publicznych na terenie Gminy Gorzków
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
Dodano: 2024-06-13 - Budowa dróg w gminie Michów - Rudno ul. Piaskowa i ul. Wieluńska
Dodano: 2024-06-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1519L w miejscowości Kotliny
Dodano: 2024-05-24 - Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
Dodano: 2024-05-22 - Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
Dodano: 2024-05-20 - Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
Dodano: 2024-05-20 - Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
Dodano: 2024-05-09 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
Dodano: 2024-04-30 - Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
Dodano: 2024-04-23