Przetargi.pl
Wykonanie remontu dróg i ciągów pieszych na terenie Stadniny Koni Janów Podlaski Sp. z o.o.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-095 Warszawa, Plac Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5311645 , fax. 22 6354000
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie
    Plac Bankowy 2
    00-095 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5311645, fax. 22 6354000
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dróg i ciągów pieszych na terenie Stadniny Koni Janów Podlaski Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontu dróg i ciągów pieszych na terenie Stadniny Koni Janów Podlaski Sp. z o.o., działki nr ew.: 22, 26/1, 27, 31, 33, 43, 44 zlokalizowanych na terenie gminy Janów Podlaski, powiat bialski, województwo lubelskie; 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych; 3. W ramach przedmiotowego remontu przewiduje się, wykonanie następującego zakresu prac: 1) roboty rozbiórkowe, 2)wymiana istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni dróg, zjazdów oraz chodników, 3) wymiana konstrukcji dróg, chodników, parkingów i zjazdów, 4) wymiana istniejących obramowań nawierzchni – oporniki, obrzeża i krawężniki, 5) remont lub oczyszczenie urządzeń służących odwodnieniu – rowy i przepusty; 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia i zakres robót jest opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ zawierającej projekt budowlany-wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 5. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie: dokumentacji technicznej, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielanymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. 6. W przypadku, gdy w w/w dokumentacji projektowej opisano niektóre materiały lub urządzenia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia opisane w w/w dokumentacji projektowej „z nazwy” określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia. Materiały lub urządzenia opisane „z nazwy” stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Określenie „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” należy rozumieć jako wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach lub na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta doprecyzowuje poziom oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający, opisując „z nazwy” producenta lub dany produkt w dokumentacji technicznej, dopuszcza jednocześnie zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedstawić dokumenty, z których winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. W przypadku nie załączenia do oferty dokumentów o których mowa powyżej Wykonawca wykona przedmiot zamówienia bez zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych; 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej oraz Konserwatora Zabytków o uzyskanie opinii dotyczącej oferowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. Opinia ta może stanowić podstawę do uznania przez Zamawiającego materiałów lub urządzeń za równoważne lub do niedopuszczenia możliwości zastosowania zaproponowanych materiału lub urządzeń z powodu braku równoważności; 8. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca; 9. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca; 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców, osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z dnia 2016r., poz. 1666). Wymóg ten dotyczy osób bezpośrednio wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową czy dostawców materiałów budowlanych; 11. W związku z wymogiem określonym w ww. ust. 11 Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, wykazu wszystkich pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio czynności na placu budowy (remontu); 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 13. Wykonanie całości robót remontowych, zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru końcowego robót. Podpisanie protokołu odbioru końcowego robót nastąpi w dniu przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu wykonanego w całości przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Protokół odbioru końcowego robót (sporządzony w trzech egzemplarzach – dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy), zostanie podpisany przez komisję składającą się z Inspektora Nadzoru, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy i przedstawicieli Zamawiającego; 14. O zakończeniu robót świadczyć będzie: 1) fizyczne wykonanie całości robót remontowych, stwierdzone przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy, 2) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót, 3) pisemne zgłoszenie Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do przekazania/odbioru wykonanego przedmiotu umowy, 4) pisemne potwierdzenie przez Inspektora Nadzoru zakończenia robót (na pisemnym zgłoszeniu Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadiów: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: , Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie nr 69 1130 1017 0020 1236 1520 0002 z adnotacją "Wadium na przetarg nieograniczony – na wykonanie remontu dróg i ciągów pieszych na terenie Stadniny Koni Janów Podlaski Sp. z o.o.’’; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamiesza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ oraz 2) składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w § 5 ust. 6 SIWZ. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (patrz § 5 ust. 7 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach