Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku magazynu nr 60/1156 oraz pokrycia dachu z eternitu na blachę budynku wiaty nr 78/1156 Złocieniec.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku magazynu nr 60/1156 oraz pokrycia dachu z eternitu na blachę budynku wiaty nr 78/1156 Złocieniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z remontem dachu wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku magazynu nr 60/1156 (kubatura 2.040,00 m3, powierzchnia użytkowa 322,00 m2, nr inwentarzowy 62/1750/104) oraz wymianą pokrycia dachu z eternitu na blachę budynku (wiata) nr 78/1156 (kubatura 79,00 m3, powierzchnia użytkowa 65,00 m2, nr inwentarzowy 72/1750/104) znajdujących się na terenie strefy administracyjnej Jednostki Wojskowej 1696 zlokalizowanej przy ul. Czwartaków 4 w Złocieńcu, polegające w szczególności na: 1) rozbiórce starych warstw pokrycia dachowego z papy; 2) uzupełnieniu ubytków betonu na dachu; 3) wykonaniu izolacji dachu z płyt styropianowych (425,00 m2); 4) rozbiórce i wykonaniu opierzeń, rynien i rur spustowych; 5) montażu belki krawędziowej wzdłuż okapu wraz z impregnacją; 6) wykonaniu nowych i malowaniu istniejących wywietrzaków; 7) uzupełnieniu tynków kominów; 8) kryciu dachu papą termozgrzewalną (425,00 m2) dwuwarstwowo (papa termozgrzewalna podkładowa i wierzchniego krycia stanowi materiał inwestora); 9) wymianie instalacji odgromowej; 10) wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV (32 sztuki); 11) wymianie stolarki drzwiowej metalowej (4 sztuki); 12) rozbiórce pokrycia dachu i ściany z płyt eternitowych (100,00 m2/ 1.320,00 kg); 13) wykonaniu obróbek blacharskich i pokrycia dachowego z blachy powlekanej na łatach (77,00 m2); 14) montażu wiatrownic (11,00 m); 15) utylizacji odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do jego realizacji; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia: - wykazu stanu osobowego kadry technicznej, wraz z zakresem wykonywanych przez nią czynności, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, wraz z załączeniem uprawnień budowlanych upoważniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Do niniejszego wykazu należy również załączyć aktualne zaświadczenia, o tym że osoby te są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach